Ga naar inhoud

Nieuwe PC

Aanbevolen berichten

6GB is meer dan zat!

verder een leuke configuratie, maar misschien eens kijken naar de nieuwe ati 5850 (€200) of de nog zwaardere 5870(€300)? (verslaan beide de gtx275, in veel gevallen de GTX285 en de 5870 verslaat in sommige gevallen ook de snelste nvidia kaart, de GTX295)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt natuurlijk ook voor de lga1156 i7 860 gaan dan ben je ook een stuk goedkoper uit dus kun je een zwaardere kaart kopen en dan heb je toch nog steeds beter performance, enige nadeel is dat je maar een volledig pcie 16x slot hebt maargoed met een kaart als de 5850 of 5870 zul je niet snel een tweede kaart nodig hebben.

Hier is de link naar een review ervan:

http://www.guru3d.com/article/radeon-hd-5870-review-test/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga denk ik dan maar voor de 5850 van ati, in benchmarks ziet die er goed uit. :D

Ik heb een paar vragen echter. Ik ben geen kei in computers samenstellen. Echter, als ik zoeits doe gaat er geheid wat stuk. (Toen ik mijn koeling veranderde kreeg ik het voor elkaar de verbinding tussen cooler en proccesor te vernielend dus dat waag ik niet.)

Waar kan ik het beste een computer laten samenstellen met die kaart? D:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.