Ga naar inhoud

Problemen met key poorten

mikkedw

Aanbevolen berichten

Hallo

Bij het opstarten van mijn computer heb ik steeds een zeer goede internetverbinding maar na een uur of 5 dat mijn pc aan staat valt ineens heel mijn verbinding weg en wordt er gezegd dat ik een probleem heb met mijn key poorten en dan ben ik verplicht mij af te melden en als ik terug aangemeld ben werkt dit weer voor een tijdje, enkel ik heb het voor met mijn pc want er staat een 2de pc op hetzelfde netwerk aangesloten en hiermee zijn geen problemen :-s

Wat kan ik hier misschien aan doen? Is er meer info nodig?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laptop of desktop? Merk en model graag.

Welke Windows? XP of Vista ... ?

Wat doe je op het moment dat je de foutmelding krijgt?

Kan je een screenshot posten van de foutmelding?

Wel ik krijg niet echt een foutmelding, er gaat gewoon ineens niets meer :-s en het is een pc dat ik zelf heb gemaakt (alles heeft altijd goed gewerkt hij doet het nog maar een week) met windows xp pro

En ik doe gewoon niets, internet werkt zomaar ineens niet meer :-s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar start / configuratiescherm / netwerkverbinding

Klik op draadloos lan-verbinding met de rechtermuis op eigenschappen.

Je ziet een tab draadloos

Daar moet je instellen welke router XP moet nemen.

Indien je daar nog een vreemde router ziet dan die verwijderen.

Het is een verbinding met de kabel naar de router :-s dus er kunnen geen vreemde verbindingen zijn niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start

Klik op configuratiescherm

Klik op netwerkverbindingen (verbinding bij vista).

Klik rechts op de Lan- of draadloze verbinding en dan met rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik vervolgens op internetprotocol versie 4 en met rechtermuisknop op eigenschappen.

Ga onderaan naar DNS-servers

Voor Telenet zijn die respectievelijk

208.67.222.222

208.67.222.220

Probeer zo eens of dat beter is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start

Klik op configuratiescherm

Klik op netwerkverbindingen (verbinding bij vista).

Klik rechts op de Lan- of draadloze verbinding en dan met rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik vervolgens op internetprotocol versie 4 en met rechtermuisknop op eigenschappen.

Ga onderaan naar DNS-servers

Voor Telenet zijn die respectievelijk

208.67.222.222

208.67.222.220

Probeer zo eens of dat beter is.

Ik heb dit geprobeerd en dit lukt nog steeds niet :-s dit keer heeft hij dan wel een error gegeven dat er een bestand ontbreekte welk kan ik wel niet meer zegge als hij dit nog geeft zal ik dit posten

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.