Ga naar inhoud

Problemen met openen van sites

senioor

Aanbevolen berichten

Dirk

Ik heb zeker Windows Vista Home Basic.

En nummer 1 is denk ik van toepassing bij mij.Alleen staat er tussen de Windowsvlag en de knop van de Internetbrowser nog twee knoppen eentje voor Bureaublad weergeven en eentje om tussen de vensters te schakelen

Grtjs Senioor

het spijt me senioor, ik ga je niet verder helpen, om redenen dat ik niet echt super welkom ben hier ... ook al ben ik nog geen 24uur bezig..

een van de mensen hier zal je wel verder helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

het spijt me senioor, ik ga je niet verder helpen, om redenen dat ik niet echt super welkom ben hier ... ook al ben ik nog geen 24uur bezig. Een van de mensen hier zal je wel verder helpen

@ Dirki3,

Doe nu niet flauw ... en ga hier gewoon verder. Hier zit je in niemands vaarwater en Senioor kan je adviezen gebruiken. Gewoon doen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste senioor

Je bent hier even welkom als ieder ander,

Is het probleem met het openen van de webpagina's

al verbetert, ik zag dat je hulp had van Dirki3,

maar spijtig genoeg heeft die jongen afgehaakt,

Ook kan ik niet zien wat zijn suggesties waren,

want zijn post word niet in mijn Forumvenster getoond.

Beste groetjes

Angel_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook kan ik niet zien wat zijn suggesties waren,

want zijn post word niet in mijn Forumvenster getoond.

Dirki3 heeft zelf al zijn posts gedelete, zodat je dus geen suggesties meer kan terugvinden. Je mag dus - met je eigen kennis en naar eigen goeddunken - aan dit topic beginnen. Senioor zal je dankbaar zijn :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Kape

Ik was hier eigenlijk al mee bezig,

maar ik ben de hele week al behoorlijk ziek geweest,

en daarom zit ik wat minder achter mijn PC dan anders.

Ik hoop dat senioor nog iets van zich laat horen zodat we hem verder

kunnen helpen.

Vriendelijke groeten

Angel_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Angel

Ik ben blij dat het weer goed gaat met jou.En dat je niet ziek van mij bent geworden ?

Vervolgens over mijn probleem:Ik ben er inmiddels zelf achter gekomen dat mijn Router de veroorzaker van mijn probleem was.Als ik dus nu mijn PC of Laptop rechstreeks op mijn modum aansluit loopt alles als een trein.De Router die ik gebruikte was een Sitecom 54G WL-607 een goedkope router.Maar ik gebruikte die al vanaf begin dit jaar.

Alleen hoe krijg ik nu mijn PC [Hij is niet draadloos] en mijn Laptop [Wel draadloos] op dat modum aangesloten zonder Router.Zijn er splitters op de markt om vanaf het modum ze alle twee bedraad aan te sluiten.Of een nieuwe Router kopen ? En welke is dan geschikt voor mij.

Grtjs Senioor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Sinjoor

Aangezien ik nog nooit met routers en dergelijke gewerkt heb,

durf ik je daarover geen advies te geven.

Om je toch verder te helpen, heb ik aan een Forummedewerker gevraagd,

of hij op jou vraag kan antwoorden.

Met vriendelijke groetjes

Angel_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Senioor,

Ik zal straks uw probleem bekijken wat je het beste kan doen gezien je als provider Ziggo hebt.

Indien mogelijk dat je met kleiner letter werken.

Je kan groot schrijven indien u niet zo goed ziet maar als je klaar ben dan kan je op verzenden klikken en dan opnieuw op bewerken klikken en links boven de tekstvak kan je op dubbel AA klikken op de tekst die je geselecteerd wordt en dan wordt alles letter weer normaal. Groter letter zijn hinderlijk om te lezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst dit: u vraagt of er een splitters bestaat.

Voor u geval zou je een switch kunnen nemen die enkel voor lan-netwerk bedoeld is.

In dit geval kan je gewoon aansluiten van modem naar de aparte poort van de switch. Je kan dan zoveel computer aansluiten als er poorten zijn.

Dit is heel eenvoudig en je moet niks installeren.

Nadeel: niet veilig maar je kan dat enigszin verhelpen door een firewall te gebruiken.

Je kan dan perfect van de ene computer naar de andere gaan zonder teveel bla bla.

In dit geval moet je weinig aanpassen aan uw Windows Instelling.

Je kan ook niet draadloos op internet tenzij u een draadloos access-point koopt.

Bij draadloos router zoals de uwe hebt je 2 mogelijkheden:

Op een super veilig manier.

Op een veilig manier.

Op een super veilig manier moet je nogal veel doen om te installeren.

Op een veilig manier moet je een klein beetje aanpassen en toch ben je redelijk veilig. Je moet eveneens een firewall hebben.

Voor welke keuze kies je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.