Ga naar inhoud

[OPGELOST] blue ray combi LG GGC-H20LRB herkent disc niet

guidobove

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo Dirk,

Dit lukt ook niet. Hij herkent de bluerayschijf niet in het apparaat. Zoals je in mijn vorige mails hebt kunnen zien is er niets mis met het toestel. Ik blijf de indruk hebben dat de oplossing ligt in het volledig(inclusief registry) manueel verwijderen van het apparaat en dat kan ik zelf niet.

Vriendelijke groeten en dank voor je antwoord

Guido

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de firmware gevonden.

U kan dit hier downloaden:

RapidShare: 1-CLICK Web hosting - Easy Filehosting

De zip uitpakken.

Je ziet nu 2 firmware zip - versie 1.02 en 1.03

Je begint eerst met 1.02

Zip uitpakken en op bestand klikken en instructie volgen.

Daarna versie 1.03 nemen.

Het hier om een firmware = software voor de dvd-rom zelf.

Tijdens het gebeuren moet u alle programma sluiten.

Wacht geduldig af tot het klaar is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op Deze computer

ga nu naar de dvd-rom en met de rechtermuis op eigenschappen.

Klik op tab automatisch afspelen.

Je ziet nu muziekbestanden.

Kijk of je daar blue Ray vindt.

Als het nog niet werkt dan dit doen:

Op een kladblok en plak onderstanden tekst.

Wat rood is moet je eventueel veranderen:

Windows Registry Editor Version 5.00[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoplayHandlers\EventHandlers\PlayBluRayOnArrival]"PowerDVDOpenBluRayOnArrival"=""[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\AutoplayHandlers\Handlers\PowerDVDOpenBluRayOnArrival]"Action"="Afspelen met PowerDVD""DefaultIcon"="\"C:\\Program Files\\PowerDVD\\PowerDVD.exe\",0""Provider"="PowerDVD""InvokeProgID"="PowerDVDOpen""InvokeVerb"="open"[HKEY_CLASSES_ROOT\PowerDVDOpen]@="Power DVD"[HKEY_CLASSES_ROOT\PowerDVDOpen\shell][HKEY_CLASSES_ROOT\PowerDVDOpen\shell\open][HKEY_CLASSES_ROOT\PowerDVDOpen\shell\open\command]@="\"C:\\Program Files\\PowerDVD\\PowerDVD.exe\"%1"

Dit moet je dan opslaan als bijvoorbeeld blueray.reg

Dan op blueray.reg klikken.

Computer opstarten.

Maak wel eerst een back-up van uw register.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Ik heb nog iets anders uitgetest. Ik heb mijn versie van Power DVD geupdated en hup hij kon de blueRay lezen. Daarna heb ik de laatste versie van Anydvd HD geïnstalleerd en hup ik kon via Anydvd HD opnieuw rippen.

De verkenner herkent echter nog steeds niet de blueray en ik kan dus niet zien welke bestanden er op de Blueray staan.

Is het dan nog de moeite om in de registry dingen te gaan veranderen. Wat denk je?

Vriendelijke groeten en alleszins bedankt voor al de moeite !!!

Guido Bové

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.