Ga naar inhoud

isdn ) adsl2+

walterdv

Aanbevolen berichten

beste forum

ik ( zoon van walterdv ) had reeds een lange tijd geleden een probleem met men router van linksys, ( wag300n )

ik kreeg geen verbinding met dsl. en ja gebeld had ik reeds al gedaan, ........

ze zeiden me dat de lijn ok was maar dat men modem raar deed.

deze linksys heeft ongeveer 3 weken gewerkt en daarna niks meer van dsl verbinding doorgekregen dus ook geen internet

ik kocht dus een nieuwe modem- router . deze werkte dus ook perfect zoals de eerste. dit heeft ook maar ongeveer 3 weken geduurd en hierbij hetzelfde probleem. ( ook gebeld en ze wisten me te vertellen dat de router meermaals probeerde in te bellen per min ) continu.

deze is dus ook precies stuk ik krijg ook maar geen dsl verbinding meer

- nu de router getest bij een vriend en ik krijg dus ook geen dsl verbinding meer. is er iets ( eender wat ) dat kan maken dat een dsl verbinding binnen in een router iets kapot maakt ? .....

- als je nog geen username en password hebt ingevuld moet dan het dsl lampje al branden op de modem router ?

( zie men vorige topic voor wat meer info over de eerste router en wat allemaal geprobeerd )

een teneinde raad persoon

greetz

met vriendelijke groeten piet

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.