Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi allemaal,

Ik heb een videokaart met twee uitgangen,ik gebruik dan ook twee beeldschermen maar ik wil nog een derde beeldscherm gebruiken(dat hoeft alleen maar een van de twee andere schermen te copieren)Ik dacht het simpel met een"splitter"op te lossen maar dat werkt dus niet,is het signaal te zwak en heb een versterker nodig?Of moet ik de oplossing ergens anders zoeken?(ik heb een GeForce 8800 gtx kaart)Wie kan me helpen b.v.d.

grt.Peter

Geplaatst:

Wat voor splitter heb je?

Een matrox Triple2Go?

Want met een 8800GTX kan je maar maximum 2 schermen aansturen.

Wel kan je met de nieuwe ATI HD58XX serie 3 schermen aansturen.

Geplaatst:

Ja maar je kan de monitor verdelen over meerdere schermen,het is echt een hardware onderwerp,ook al heb je maar een uitgang,.. het is te verdelen over meerderen schermen.

dank je voor je reactie.grt.peter.

Geplaatst:

je kan ook heel simpel een heel goedkoop videokaartje bijplaatsen, dan kan je vanuit daar weer meerdere schermen aansluiten :-)

welke opstelling heb je nu precies, en welke splitter gebruik je daarvoor?

Geplaatst:

ik heb nu een simpele kabelsplitter.Die zou er voor moeten zorgen dat op beide monitoren het zelfde beeld wordt weergegeven.Het voorstel van Aarondk1 om een matrox Triple2Go te gebruiken lijkt me geen optie omdat die het beeld over twee schermen "verdeeld"Maar ik wil,bv m'n bureaublad op twee schermen zien.

post-5675-1417703878,2003_thumb.jpg

Geplaatst:

Ik heb een Dell xps 420 volgens mij is er,zo op het eerste gezicht, geen ruimte meer om er een kaart bij te zetten.Ik heb nog even snel op de site van Dell gekeken maar daar zie ik ook niks over zo'n uitbreiding.

post-5675-1417703878,2215_thumb.jpg

post-5675-1417703878,2383_thumb.jpg

post-5675-1417703878,2492_thumb.jpg

Geplaatst:

je moet ze juist niet in sli koppelen wil je het op die manier aanpakken.

je kan ook gewoon een pci kaartje pakken en dat gebruiken om een 3e scherm aan te sturen

Geplaatst:

Hier heb ik wat aan,Dirk, bedankt voor je moeite.

Ik ga morgen(daar gaat m'n verlofdag)om wat "randzooi"aanschaffen.Want ik weet natuurlijk veel te weinig van die SLI materie af.

Ik laat in ieder geval weten of ik vorderingen heb gemaakt.

grt.Peter

Geplaatst:

Sowieso geen SLI, draaien zoals Yannick zegt, dat gaat trouwens ook helemaal niet met jou pc.

Gewoon een goedkoop PCI kaartje, dat kost 10 euro, dan kan je het derde scherm gewoon afhankelijk aansturen.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.