Ga naar inhoud

Derde beeldscherm

peterpost

Aanbevolen berichten

Dank voor je reactie,maar daar eh heb je het weer,..ik koos voor de weg van de minste weerstand,een best wel kostbaar apparaat,goed,maar wat achteraf haast niet aan te passen is, want even(ff)iets er bij zetten,..jammer, maar ik ga dus nooit meer voor een fabrieks PC.

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie,maar ik heb er een hard hoofd in dat er nog een kaart bij kan en dan moet het ook nog van via/van Dell zijn dat spul wijkt altijd een beetje af,Maar ik ga het proberen.Vandaag weer geld uitgegeven aan een splitter,maar geen resultaat.IK kan de komende dagen niet met de pc bezig zijn en dat is maar goed ook want ik begin het een beetje zat te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van het internet,ik schaam me dood,maar ik heb nog nooit een foto "in"een mail gezet.Desondanks ben ik er bijna zeker van dat ik niet zomaar een extra kaart er bij kan zetten.

Het kwam zomaar in me op maar ik vraag het toch.Kan het zijn dat ik een verkeerde monitor gebruik?Moeten de beiden monitoren identiek zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor.

Je kan gerust verschillende monitoren aansluiten.

Maar als ik jou was, zou ik toch opteren voor een HD5770, een mid-range DX11 kaartje waarmee je tot 3 schermen kan aansluiten.

(Of als je het van het wil, moet je de HD5870 Six aanschaffen, die is wel nog niet uit, maar ondersteund tot 6 monitoren.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.