Ga naar inhoud

High-End DX11 PC.

Aanbevolen berichten

Ik zou ook die RX-8500 van nexus aanraden, ik heb hem ook gehad en dat ding is onhoorbaar. En die Mugen 2 gaat niet passen, bij azerty staat er geen 1156 bij dus ik denk dat je dan nog een losse bracket zult moeten aanschaffen. Heb je lijstje een klein beetje aangepast, heb nu de adapter bracket voor 1156 erbij gedaan voor die mugen 2.

Azerty

Misschien kun je nog wat geld besparen door de Professional te pakken, deze bied bijna alle funtionaliteit die Ultimate heeft incl Media Center.

snag10lo2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zou in principe kunnen. Het is geen grote maar, (maar) je kunt maar maximaal 16gb adresseren met Home premium en met Professional 192GB, maakt nu niks uit maar over een jaar of 5 denk ik toch wel.

Welk moederbord ondersteunt er nu in godsnaam 192GB?

Ik denk tegen de tijd dat je meer dan 16GB nodig hebt, dat Windows 7 al afgeschreven is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

Ik zou ook eerst voor Home Premium gaan, maar mijn pa en ik willen de XP-Functionaliteit.

Zozo, die Nexus blijkt eer toppertje te zijn....

Natuurlijk beter, 850 watt, maar verbruikt dat ?

(Ik bedoel hier niet mee de efficientie maar dit. :

Stel : Ik verbruik (momenteel) 650 watt van alle onderdelen. De voeding is 850 watt, verbruik ik dan die 200 overige watt ? (Elektriciteit, rekening van Electrabel dus...)

Maar als ik bijvoorbeeld een 850watter heb en ik gebruik maar 650watt dan komt die 200w extra toch hopelijk niet op de rekening !?!

O, en die bracket voor de Mugen, er zou toch een Mugen 2 Rev. B uitkomen met die bracket erbij ?

---------- Post toegevoegd om 16:36 ---------- Vorige post was om 16:33 ----------

Ik heb Ultimate aangepast naar Professional, want toen ik die lijst maakte was Professional nog niet in het assortiment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC verbruikt gewoon wat die nodig heeft.

En 650W zal jou pc nooit trekken, zelfs niet in pieken.

Een voeding kan maximum 850W leveren maar ook gewoon alles daartussen.

Je zal enkele watten (hooguit 5-15W) omdat de efficiency van de voeding wat lager is met een lagere efficiency.

Maar met een goede voeding en die Nexus heeft geloof ik een Bronze 82+ label, dus dan zit het helemaal goed!

Die Nexus is inderdaad een goede voeding, en lijkt heel hard op Antec's Quatro reeks qua inhoud.

(ook op het gebied van cablemanagement etc)

Waarom geen Prolimatech Megashadows? In combinatie met een Tacens Ventus Pro?

Heb je de ultieme combinatie te pakken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

PC verbruikt gewoon wat die nodig heeft.

En 650W zal jou pc nooit trekken, zelfs niet in pieken.

Een voeding kan maximum 850W leveren maar ook gewoon alles daartussen.

Je zal enkele watten (hooguit 5-15W) omdat de efficiency van de voeding wat lager is met een lagere efficiency.

Maar met een goede voeding en die Nexus heeft geloof ik een Bronze 82+ label, dus dan zit het helemaal goed!

Die Nexus is inderdaad een goede voeding, en lijkt heel hard op Antec's Quatro reeks qua inhoud.

(ook op het gebied van cablemanagement etc)

Waarom geen Prolimatech Megashadows? In combinatie met een Tacens Ventus Pro?

Heb je de ultieme combinatie te pakken!

Waarom zou je in totaal 75 euro voor een koeler en fan betalen, als hij niet die-hard gaat overclocken is zoiets gewoon niet nodig maargoed uiteindelijk blijft het natuurlijk zijn eigen keuze.

@superjona:

Azerty heeft de Rev b waarschijnlijk nog niet, daarom moet je die bracket erbij kopen.Ik raad je wel aan die Tacens Ventus Pro te kopen voor die Mugen 2 als je hem gaat halen, deze is een stuk stiller dan de standaard fan die wordt bijgeleverd bij de Mugen 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die-hard gaat sowieso niet op lucht, maar waarom niet?

Het is een super mooie koeler, veel mooier dan die Mugen.

Als het in het budget past uiteraard, de Mugen is natuurlijk ook een goede keus maar iedereen heeft er al zo eentje ;-)

En op een pc van 2000 euro met een window in zijn kast vind ik dat niet zo onnuttig.

Kan je trouwens Windows niet zelf installeren?

Ik denk toch dat jij dat wel kunt?

Anders een even een handleiding opzoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die-hard gaat sowieso niet op lucht, maar waarom niet?

Het is een super mooie koeler, veel mooier dan die Mugen.

Als het in het budget past uiteraard, de Mugen is natuurlijk ook een goede keus maar iedereen heeft er al zo eentje ;-)

En op een pc van 2000 euro met een window in zijn kast vind ik dat niet zo onnuttig.

Kan je trouwens Windows niet zelf installeren?

Ik denk toch dat jij dat wel kunt?

Anders een even een handleiding opzoeken...

True als je het voor de looks doet dan ziet die er zeker beter uit. Overigens dat ocz gold is volgens mij nog van de oude standaard ddr3 (1.8v) dus ik weet niet of dat zn max voltage is of standaard.

Azerty

Hier in ieder geval de geupdate lijst met die koeler. Kom je in totaal net boven de 2000 uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.