Ga naar inhoud

NIeuwe videokaart

Aanbevolen berichten

Dag allemaal

Ik zou me een nieuwe videokaart willen aanschaffen omwille van een spel da ik gekocht heb.

FSX

NU zit ik met de vraag: Ik moet 1 hebben die redelijk wat aan kan en die gebruik maakt van DX 10?

Momenteel heb ik nVidia GeForce 7600

Welke raden jullie me aan?

Ik heb wel geen vaste pc maar een laptop.Zorgt dit voor problemen?

En hoe sluit je zo'n ding aan?

Alvast bedankt allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gpu: Graphics processing unit, met andere woorden grafische kaart.

Google eens naar een site van een winkel met hardware zoals forcom, formatC, het computerwinkeltje, alternate en kijk daar eens rond naar prijzen en post enklele links van kaarten die binnen je buget liggen en dan kijk ik er nog eens naar. Let wel op dat je kijkt voor laptops en niet voor desktops

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gpu: Graphics processing unit, met andere woorden grafische kaart.

Google eens naar een site van een winkel met hardware zoals forcom, formatC, het computerwinkeltje, alternate en kijk daar eens rond naar prijzen en post enklele links van kaarten die binnen je buget liggen en dan kijk ik er nog eens naar. Let wel op dat je kijkt voor laptops en niet voor desktops

Alvast bedankt voor de hulp ma kheb er allemaal maar weinig verstand van. Kheb al eens gezocht ma kvind nie echt iets.

Mijn budget ligt rond de 100-150 € met een Max van €200 alst echt nodig is.

Kwil iets deftig da goed werkt maar natuurlijk iets da ervoor geschikt is.

Kun jij me zo niet een paar dingen voorstellen?

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je topic verplaatst naar "Aan- en verkoopadvies" daar zitten meer mensen die dingen afweten van hardware.

Dan kunnen we je dus beter helpen ;-)

Teneerste is een grafische kaart in een laptop vervangen bijna onmogelijk.

Ze zetten meestal op het moederbord gesoldeerd en krijg je er dus niet af.

Tenzij je een MXM-slot hebt, maar dit is vrij zeldzaam en komt alleen bij duurdere laptops voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas zal je zoals aaron eerder heeft gezegd je GPU op je laptop niet kunnen vervangen.

Je kan je huidige laptop verkopen en met dat geld een nieuwe desktop/laptop kopen.

Ik ga wel zeggen dat upgraden in een desktop veel gemakkelijker is, en goedkoper.

Bijvoorbeeld :

Desktop met GTX260 : ~650 euro

Laptop met GTX260m* : ~1500 euro

*Mobiele versie.

(Een GTX260 is een mid-range product van Nvidia, producent van videokaarten.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.