Ga naar inhoud

[OPGELOST] pc voeding

Gast verpoorte

Aanbevolen berichten

Beste,kan het zijn dat mijn voeding bijna stuk is.Ik heb een pci videokaart en een pci usb2 kaart.Als ik ze tesamen op moederbord aansluit blijft de pc hangen na opstartscherm van windows.Als ik er dan een uithaal,dan start de pc normaal op.Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

help mij even kweezie,hoe moet ik dat doen?????

---------- Post toegevoegd om 13:46 ---------- Vorige post was om 13:40 ----------

Voordien had ik dit probleem niet.Het is ongeveer een maand geleden begonnen dat als ik mijn pc opstarte dat mijn scherm niet brande,enkel het stand-bay lichtje flikkerde.Na enkele malen pc uitdoen via de knop brande het scherm terug.Heb al en andere videokaart geprobeert,met hetzelfde resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Misteragga, is zijn niet veel forum's waar je na 14 minute al direct antwoord hebt hoor!

Wij zijn altijd snel met een antwoord te geven op vragen, maar soms moeten we het ook opzoeken.

Dus een beetje geduld kan geen kwaad, wij proberen tenslotte een zo'n goed mogelijk antwoord te geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat probleem heb ik al eens zien voorbij komen, bij Asus borden.

Meestal ligt dit niet aan de voeding, alhoewel de voeding niet van het beste merk is.

Als je nu alleen het noodzakelijke aansluit, dus moederbord, ram, processor, grafische kaart en hardeschijf.

En je steekt die twee PCI kaarten nu in steekt, werken ze dan wel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is dat als ik 2 pci apparaten aansluit op moederbord kom ik niet verder dan het windows loge bij het opstarten.Ik heb de pci usb2.0 nodig omdat mijn gewone usb poorten stuk zijn.Aan wat kan het nog anders liggen die problemen????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.