Ga naar inhoud

Samenstellen Game PC voor plus/minus EUR 1500,--

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik wil een game pc samenstellen, maar ik weet niet wat hier nou goede spullen voor zijn. Kan een van jullie mij helpen. Mijn budget die ik hiervoor wil besteden is plus/minus EUR 1500,-- Wat ik nodig heb is:

- Moederboard

- Video kaart

- Geluids kaart

- DVD/Blueray burner

- CPU

- Memory

- HD

- TV kaart

Alvast bedankt

Hans-Peter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je een bepaalde winkel waar je wilt kopen?

Dus assemblage kosten moeten erbij, of bouw je hem zelf?

En een kast is niet nodig? Wat voor eentje heb je momenteel dan?

Ik heb geen bepaalde winkel. Assemblage kosten moeten erbij.

Ik ben inderdaad vergeten ook een kast te noemen, maar die moet er ook bij.

alvast bedankt.

Hans-Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

=1&product[90372]=1&product[71257]=1&product[239241]=1&product[7517]=1&product[193955]=1&product[68467]=1&product[76911]=1&product[232913]=1&product[226358]=1&product[236271]=2"]Dit is het geworden, wel 20 euro teveel, maar ik denk niet dat dat heel erg is?

En een TV-kaart, maar daar heb ik geen verstand van, wat voor type moet erin?

Anders maak ik het wel iets goedkoper, anders ga je wel veel meer uitgeven.

Er zit wel een goede Blu-ray brander bij, de koeling is zeer goed.

De Prolimatech Megashadows is een zeer goede koeler! Icm met een Tacens Ventus pro wordt je i7 goed gekoelt.

Twee HD5870's, ik denk dat je dan de best presterende combinaties te pakken hebt.

Alhoewel één HD5870 ook meer als voldoende is!

En dan ook, zijn sommige onderdelen niet op voorraad, en zeker de grafische kaarten kunnen heel slecht geleverd worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

=1&product[90372]=1&product[71257]=1&product[239241]=1&product[7517]=1&product[193955]=1&product[68467]=1&product[76911]=1&product[232913]=1&product[226358]=1&product[236271]=2"]Dit is het geworden, wel 20 euro teveel, maar ik denk niet dat dat heel erg is?

En een TV-kaart, maar daar heb ik geen verstand van, wat voor type moet erin?

Anders maak ik het wel iets goedkoper, anders ga je wel veel meer uitgeven.

Er zit wel een goede Blu-ray brander bij, de koeling is zeer goed.

De Prolimatech Megashadows is een zeer goede koeler! Icm met een Tacens Ventus pro wordt je i7 goed gekoelt.

Twee HD5870's, ik denk dat je dan de best presterende combinaties te pakken hebt.

Alhoewel één HD5870 ook meer als voldoende is!

En dan ook, zijn sommige onderdelen niet op voorraad, en zeker de grafische kaarten kunnen heel slecht geleverd worden.

Mooi systeem ik heb alleen iets minder leuks gelezen voor je multi GPU verhaal, als er 2 van die kaarten inkomen:

http://forums.tweaktown.com/f69/16x-pci-e-vs-8x-pci-e-crossfire-sli-answer-33367/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar hebben jullie uiteraard gelijk in, maar zoveel verschilt het toch niet?

Op de link die Sigsauer gaf staat er dat er niet veel verschil is in fps, alleen met sommige n200 borden wat problemen met framedrops.

Volgens mij gaat het niet zoveel verschillen, en ook is de processor sneller in games.

Dus misschien is het beter mijn systeem met één HD5870 en dan een SSD erin, wat een heel snel gevoel geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.