Ga naar inhoud

easy cleaning

Gast bonnai

Aanbevolen berichten

ik vermoed dat het tijdelijk bestand geen schade aanricht, ik heb zelf net even gekeken en ik heb dat ook, ik denk dat het tijdelijke bestanden zijn ofwel door de updateservice van adobe ofwel door plugings van het programma.

je kan altijd nog eens proberen met TuneUp Utilities en je schijf nog eens opruimen. Uitleg hierover staat al een tiental keer op dit forum gepost ;-)

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi karel.

verandert die file bij jou dan ook van naam? Overigens heb ik geen Adobe CS op mijn pc. Alleen iets van flash ofzo. Voor pdf heb ik Foxit reader. Maar misschien kan het geen kwaad allemaal. Ik baal alleen dat ik het er niet af krijg.

gr. Bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

veranderen van naam niet nee, maar de bestanden verwijderen zichzelf normaal na herstart van pc en bij volgende worden gewoon nieuwe aangemaakt. flash is ook van abobe dacht ik en het zijn gewoon werkingsbestanden volgens mij dus ik zou er niet wakker van liggen.

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 maanden later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.