Ga naar inhoud

geen draadloos netwerk meer vinden

daimoden

Aanbevolen berichten

hallo,

Ik heb een tijd geleden mijn pc geformateerd, maar sindsdien werkt mijn draadloos internet niet meer, en het lichtje ervan op mijn pc brand niet meer, en ik kan geen draadloze netwerken meer vinden met mijn pc. Maar ook werkt mijn vingerafdruk sensor niet meer. en mijn touchscreen knopjes boven mijn toetsebord ook niet meer. Maar ik hoop dat iemand mij vooral kan helpen met mijn draadloos internet want dat heb ik zeer hard nodig.

Dankuwel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Jurgen zei, jou drivers zijn niet geinstalleerd dus is het logisch dat je apparaten niet werken. Als je geen cd bij de pc hebt met drivers, moet je naar configuratiescherm gaan,

apparaatbeheer, netwerkcontrollers (of fingerprint ding, ik raad je aan dit met alles te doen want dan zullen er waarschijnlijk geen enkele driver geinstalleerd zijn.) rechtermuisknop op *stuurprogramma bijwerken*

Let wel op , je pc gaat niet altijd het juiste stuurpogramma vinden, dan moet je kijken bij apparaatbeheer naar het merk en type van het apparaat dat niet werkt, en even googlelen naar de driver.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.