Ga naar inhoud

Blokkering lijstscherm na installatie Norton Antivrus

Aanbevolen berichten

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb nog een aantal zaken uitgeprobeerd :

* op de website van Coldplay lukt alles

* op de website van Clouseau kan ik "Nieuws" "Agenda" tot "Contact" aanklikken, maar niet de knoppen rechtsboven "Merchandise" en "Leve Belgiê"

* op de website van Ginette Reno (Canad. zangeres) kan ik de albums niet direct aanklikken

* op de site www.gotmail.jp/eng kan ik niet de lijst van spellen (rechterkant) aanklikken, maar wel "The Daydream" (midden bovenaan)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verontschuldigingen hoeven zeker niet, ik ben al blij dat iemand me probeert te helpen.

Ik heb Adobe Flash Player 10,0,32,18 geïnstalleerd. Moet ik daar iets van merken of verder nog iets mee doen? Er lijkt niets veranderd.

N.B. Ik weet niet of dit iets met het probleem te maken heeft, maar ik krijg regelmatig berichten - zoals nu bij de installatie - als : "Deze website wil deze invoegtoepassing installeren: “Adobe DLM” van Adobe Systems Incorporated”. Klik hier als u de website en de invoegtoepassing vertrouwt, en deze wilt installeren…"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open internet explorer

Ga naar Fortis en klik op de link die niet werkt

Klik op extra

Klik op Instelling voor compatibelweergave.

Indien u een venster krijgt dan dit invullen *.fortis.be of het adres dat je boven in de browser ziet.

Nu is het wel zo dat sommige programma zoals CCleaner compatibelweergave weer uitschakelen.

Ik heb dat gemeld bij herkende organisator die samenwerk met Microsoft.

Hopelijk zal microsoft bij een van de volgende update dit oplossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fortisbank.com toegevoegd (als enige) aan "Websites dia aan de compabiliteitsweergave zijn toegevoegd". Maar het werkt niet.

Opties onderaan :

* Bijgewerkte lijsten met websites ... is aangevinkt

* Intranetsites ... is aangevinkt

* Alle websites ... is niet aangevinkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.