Ga naar inhoud

[OPGELOST] Laptop start niet meer op

reddevel

Aanbevolen berichten

ik zit nu aan 750 en heeft nog maar 22% gedaan dus zullen er nog een heel pak bijkomen en zal ook nog wel een tijdje duren volgens mij 22% op 3 uur tijd dan kan je zelf rekenen. En wat jou reactie betreft natuurlijk ben ik van plan een nieuwe HD te plaatsen maar moest dit lukken en ik kan hem nog eens opgestart krijgen dan weet ik dus zekers dat de HD stuk is

Link naar reactie
Delen op andere sites

na 12 uur draaien had hij 17% en over de 3000 sectors gerepareerd schijf werd behoorlijk warm en heb daarom maar besloten om te stoppen (althans voorlopig). Daarna geprobeerd terug op te starten en kreeg in het begin wel de melding dat ie geen besturingssysteem vond maar met de recovery dvd erin vroeg ie wel om opnieuw te installeren maar daar bleef ie dan hangen. Ik geloof wel dat ik hier uit kan opmaken dat het wel degelijk ligt aan de HD of ben ik hier verkeerd???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.