Ga naar inhoud

[OPGELOST] Zoek nieuwe virusscanner

Aanbevolen berichten

Ik zoek een nieuwe virusscanner, momenteel maak ik gebruik van ESET Nod Security, de laatste tijd geeft Nod veel valse meldingen en voornamelijk in de mailbox van Windows Vista dat hij enorm veel mails aangeeft die spam zijn dat echter niet waar is.

Ik zoek eigelijk enkel een goede virusscanner, zeker geen volledig security pakket meer en ook niet gratis maar wel betalend.

Ik dacht eventueel aan Kaspersky Antivirus 2010, of weten jullie soms nog andere betalende virusscanner die voldoening geven en zeker niet zwaar belastend is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom wil je geen gratis virusscanner? Deze zijn even goed, soms zelfs beter.

Goed gezegd SOMS, al slechte ervaring beleefd met AVG vervangen door andere virusscaner en vondt nog wat rotzooi van trojans. Eerlijk gezegt ben niet zo voor gratis, het zal ook wel een reden hebben dat ESSET en andere virusscanners betatlend zijn. Het wil niet zeggen dat al het geen gratis is slecht is. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook niet gezegd dat betalende antivirus pakketten slecht zijn. Ik vermeld enkel maar dat je niet altijd hoeft te betalen om goede software op je pc te hebben.

Om eerlijk te zijn: de beste virusscanner bestaat gewoon niet ;-)

Inderdaad, we zitten op de zelfde golflengte, daarom een moeilijke keuze voor een nieuwe te vinden.

Daarom dacht ik een keuze te maken voor Kaspersky

Kaspersky Anti-Virus 2010 - Kaspersky Lab Benelux

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaspersky wordt vaak omschreven als een van de betere, dus zeker geen slechte keus! Heb je al een firewall? Anders kan je voor 10 euro meer Kaspersky internet-security kopen. Dat bevat kaspersky anti-virus + een firewall.

Inderdaad je hebt volkomen gelijk, bij de vorige clickx zat een cd met een Kaspersky internet security 2010 probeer versie van 6 maand gratis, dit heb ik nog liggen. Morgen snel op de laptop installeren. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.