Ga naar inhoud

vista start niet meer op

remcoNL1986

Aanbevolen berichten

het probleem is als volgt; ik start de pc op, dit gaat nog allemaal goed maar zodra ik vervolgens bij het scherm kom waarbij je moet inloggen springt mijn beeld op zwart. nu heb ik geprobeerd om in de veilige modus op te starten en systeemherstel uit te voeren maar na een aantal handelingen hangt de pc zich op... nu heb ik wel een recovery cd gevonden maar deze start niet uitzichzelf op. Graag zou ik willen weten of jullie enig idee hebben waaraan dit kan liggen.

mvg,

RemcoNL1986

Link naar reactie
Delen op andere sites

bij het opstarten druk je op del dan kom je in uw bios , daar bij advanced bios features stel je in bij first boot from cd rom , in plaats van floppy dan esc dan rechts met de pijltjes en save de settings enter

Link naar reactie
Delen op andere sites

inmiddels kom ik wel weer in de veilige modus. als ik echter via systeemherstel wil resetten geeft systeemherstel aan dat er geen punten beschikbaar zijn naar waar ik het systeem kan resetten. in de normale modus hangt de pc steeds vast als je enkele handelingen heb verricht. wellicht dat jullie met deze informatie wat meer kunnen

mvg,

RemcoNL1986

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.