Ga naar inhoud

[OPGELOST] Capaciteit harde schijf

ElvisFannetjeh

Aanbevolen berichten

• Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dus mijn laptop maakt die herstelpunten automatisch aan? Ik wil gewoon niet per ongeluk iets verwijderen dat essentieel is voor de werking van mijn PC. Daarom dat ik er meer uitleg over wil.
Ja, kan je bekijken bij systeemherstel of je PC dit inderdaad gedaan heeft.
Hoe zit het eigenlijk met het malware logje dat ik gepost heb enkele berichten geleden? Is mijn computer nu clean?
De logjes die je gepost hebt waren clean. Maar gezien je duidelijke aversie om nieuwe progjes te installeren, gaan we beter niet verder met een zoektocht naar malware via andere tooltjes :-)

Trouwens, de kans is wel klein aan het worden dat daar de oorzaak ligt. Er zijn inmiddels een aantal andere suggesties gedaan. Daar kan je misschien eens naar kijken en er een antwoord op formuleren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik hou in een bestand elke dag bij hoeveel er is bijgekomen enz (anders had ik het probleem ook ni gezien) en nu lijkt het wel stabiel te zijn. Als mijn computer idd ruimte gebruikt voor automatische herstelpunten dan zijn de laatste twee dagen op dat vlak al normaal geweest.

Bij schijfopruiming staat er wel een sluimerstandbestand ofzoiets van 2,9GB. Maar ik heb een vermoeden dat voor de goede werking van de laptop ik dat beter ni verwijder.

Ik ben naar systeemherstel gegaan, maar is het geen goe gedacht om een systeemherstel te doen van 23 september ongeveer toen ik mijn pc kocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben naar systeemherstel gegaan, maar is het geen goe gedacht om een systeemherstel te doen van 23 september ongeveer toen ik mijn pc kocht?
Dat kan een goed idee zijn ... maar enkel op voorwaarde dat je tussen 23 september en nu geen nieuwe programma's hebt gedownload of wezenlijke toevoegingen aan de PC hebt gedaan. Want bij het terugzetten van je oude herstelpunt ben je al deze aanpassingen natuurlijk wel kwijt. Heb je geen essentiële toevoegingen gedaan, dan is dat een reële mogelijkheid om je oude situatie terug op te pikken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik heb dan toch maar die herstelpunten verwijderd omdat mijn computer toch clean is nu. En idd het heeft geholpen :o

Het is 40GB :o :o gezakt. Dus nu kom ik zeker een stukje verder en wss was dat ook de oorzaak van het stijgen.

Omdat je ook zei dat de oorzaak ergens anders ligt als bij die toolbar? (ben wel ook blij dak daar van af ben)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.