Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nee, maar als je gewone letter als wachtwoord hebt dan is dit:

W = Z en andersom

A = Q eb andersom

M = ; geloof ik.

Ik denk dat het zowat is bij de speciale tekens.

Daarna kan je bij configuratiescherm / gebruikersinstelling uw wachtwoord veranderen die past bij uw qwerty toets

• 1 maand later...
Geplaatst:

BEste,

Ik heb net meermaals een poging onderno;en om van qwerty naar azerty over te schakelen. maar zonder resultaat

ik heb wel net een nieuwe laptop, hoe kan je dan die insellingen aanpassen M(vraagteken)

Geplaatst:

M is meestal , of ;

Maar als je een nieuwe laptop hebt gekocht dan hoort de computerverkoper de laptop correct af te leveren tenzij u een laptop hebt gekocht met Qwerty

Indien het een azerty toetsenbord is dan zou ik terug naar de computerwinkel gaan en moeten zij dat oplossen.

Geplaatst:

beste

ik heb reeds verder gezocht op het internet, en ik heb de oplossing gevonden. Ik moet de landsinstellingen van mijn PC aanpassen op Nederlands, en dan krijg ik onderaan mijn taakbalk de keuze, NL of ENG, en nu kan ik terug gewoon azerty typen. Haleluja ! ! ! :-)

maar toch bedankt voor de reactie

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.