Ga naar inhoud

Windows 7 mediacenter werkt schokkerig ondanks goede hardware

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De TV kaarten heb ik beide nodig ja. Ze zijn al wat ouder, maar heb hier in principe geen problemen mee. Windows 7 herkent beide kaarten en installeert ze zelf via een update.

Ik heb nu eerder de indruk dat het ligt aan de mediabibliotheek. Het is namelijk het ergste wanneer ik muziek probeer af te spelen. Mijn muziek is dan ook een erg uitgebreide ongeorganiseerde map. Zou dit kunnen? Met mijn laptop kon ik ook bijna geen muziek afspelen mediaplayer vanaf het moment dat ik mijn muziek liet inlezen in de mediabibliotheek. Toch stel ik me dan de vraag wat er precies misloopt, het is toch geen slecht of verouderde hardware?

Ik zal maar eens proberen om de mediabiblotheek op te schonen en enkel erin te laten waar ik echt naar luister

Geplaatst:

Nu, 2 gig ram is niet overdreven veel hoor... Ik weet niet of het hieraan zal liggen, mogelijk niet maar zelfs 4GB ram is al geen luxe meer.. Misschien dat die daarom een beetje trager loopt soms, op momenten dat een ander programma een bewerking doet.

Geplaatst:

Tja , mss vind je in je muziek map wel een of ander bestand die er niet thuishoort.

En als ik het goed heb heb je hier al Codecs geïnstalleerd , juist ?

Kuoi

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.