Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo ik heb een hp printer f2180 heb hem opnieuw geinstaleert en krijg nu altyd bij het opstarten de melding van trayapp msi . weet niet wat te doen. weet iemand wat te doen.....dank u

Geplaatst:

Neem je installatie-CD van de printer, zoek op de CD naar het bestandje trayapp.msi en dubbelklik dit. Vervolgens start de installatieprocedure van deze toepassing. Indien alles goed gaat, zou daarna de foutmelding moeten verdwenen zijn.

Geplaatst:

hallo fake bedankt voor de reactie op mijn vraag. ik zal doen zoals u beschrijft en hou u op de hoogte bedankt.

---------- Post toegevoegd om 13:03 ---------- Vorige post was om 13:02 ----------

sorry kape bedoel ik natuurlijk

Geplaatst:

hallo kape ik heb het gedaan zoals u zei maar ik zie geen trayapp.msi wel deze zie bijlage, welke moet dan nu gebruiken, heb op de onderste dubbelgeklikt maar niets. er staan er veel maar welke is de gene die men hebben moet.

post-12299-1417703882,9315_thumb.jpg

Geplaatst:

hallo kape, bedankt voor je reactie. heb ik gedaan wat u zei. krijg ik weer heel veel te zien maar niets van downloaden. ook niets van trayapp.msi

Geplaatst:

Een bestand met extensie .msi is een installer package.

Je moet dus het onderste van de linkse kolom hebben (volgens de bijlage uit post nr 4)

Aangezien je Vista gebruikt, ga je dit moeten installeren met "uitvoeren als administrator".

Geplaatst:

hallo kape kweezie wabbit, bedankt voor de reactie. heb dat linksonder al paar keer gebrobeert maar komt even en springt meteen weer weg. voor de rest beweegt zich niets vreemd he .......

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.