Ga naar inhoud

[OPGELOST] internet-tv'tjes

mamiere

Aanbevolen berichten

Hallo , enige tijd geleden had ik problemen met de draadloze verbinding , na veel miserie is dit opgelost maar nu zie ik rechtsonder die 2 tv'tjes (die duiden op de internetverbing) niet meer. Vroeger wel , weet iemand hoe ik die terug kan krijgen? Ik vind deze handig omdat af en toe de verbinding weg valt en ik dit niet kan zien. Bedankt voor eventuele tips. Mamiere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jahoor mamiere deze zijn terug oproepbaar..

Start >> Verbinding Maken >> Alle verbindingen weergeven >> vervolgens neemt u de gepaste internet verbinding bvb 'LAN-verbinding' >> rechtklik >> eigenschappen >> Algemeen >> dan onderaan staat er een checkbox met tekst "Pictogram in systeemvak weergeven gedurende de verbinding" deze moet u aanvinken >> OK

U kan dit ook toepassen voor de andere verbindingen, hopelijk heeft dit je geholpen, laat zeker iets weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

klik even met de rechtermuisknop op 'start' en kies 'eigenschappen', ga naar het tabblad 'taakbalk' en vink het vinkje uit naast 'niet actieve pictogramen' opruimen. klik op toepassen en ok

kijk even na of dit nu terug zichtbaar is en laat het hier gerust weten

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo , heb gedaan wat jullie voorstelden maar enkel het tv'tje vd draadloze verbinding zie ik , die internet-tv'tjes helaas niet. Ik werk beneden met een laptop en boven met een vaste pc , ook boven geen tv'tjes. Raar hé , toch bedankt voor de tips , grtjs , mamiere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja inderdaad wat vreemd maar hier nog een tip :

klik even met de rechtermuisknop op 'start' en kies 'eigenschappen', ga naar het tabblad 'taakbalk' en naast 'niet actieve pictogramen opruimen' klik op Aanpassen en kies 'standaardinstellingen herstellen', dan ok,...

Laat weten of dit werkt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.