Ga naar inhoud

game pc voor zoon (750-800euro)

delicious

Aanbevolen berichten

de zoon (10 jaar) zou graag een nieuwe pc aanschaffen, vooral voor het gamen. Met z'n spaarcentjes en onze bijleg heet hij een budget van 750 a 800 euro. dit is enkel voor de case. hij hoeft geen dvd-brander of geluidskaart, muis of keyboard. iemand enige voorstellen en waar te koop. samenstellen kan eventueel gebeuren door een vriend.

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog een scherm en besturingssysteem nodig?

Heb je een voorkeur waar je de pc wilt kopen?

Want online kopen is zeer goedkoop zoals bij Azerty.nl.

Misschien moet je aan hem eens vragen welke games hij veel speelt, of gaat spelen.

Dan kunnen we daar wat rekening meehouden...

Sorry voor de vele vragen, maar dan kunnen we een beter systeem samenstellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hij heeft geen scherm of dergelijke nodig enkel een case. Een besturingssysteem moet er ook nog bij.

Speelt steeds de laatste games, moet niet in hoogste resolutie kunnen. zou liefst de pc in Belgiê kopen, eventueel via internet of lokale pc-shop, verplaatsing geen probleem.

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland is alles wat goedkoper als hier, ook als je de verzendingskosten meerekent.

Je kan ook bij winkels kopen in België als Forcom, Tones, en Alternate.

Maar deze kosten meer en hebben niet zo'n grote voorraad (en sommige hebben geen goede service zoals Alternate).

Je hebt ook nog HWC (het computer winkeltje) waar je als lid korting krijgt op hard -en software en boeken.

Als we er even vanuitgaan dat je bij Azerty besteld (een Nederlandse winkel waar ik veel bestel (ik woon ook in België) en Yannick en andere leden ook).

Dan kom je op =1&product[215542]=1&product[239712]=1&product[235982]=1&product[72617]=1&product[232977]=1&product[234412]=1&product[226356]=1"]dit uit, dan moet je nog 15 euro verzendingskosten meerekenen, ook kan je de pc laten assembleren bij hun (dan krijg je dus een werkende pc geleverd) en dit kost 59 euro.

Als je gaat bestellen bij Forcom en dergelijke ga je nog wel wat duurder zitten!

Weet je toevallig de huidge specificaties van de computer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals SigSauer zegt kan je de voeding best niet bij Azerty kopen.

Ik weet niet of je dat kan instellen bij Windows 7 maar in Nederland werken ze met Qwerty.

Dus moet je wel een windows ergens bij de Mediamarkt of de lokale computerboer halen.

Sorry, maar waar heb ik dat ergens gezegd dat je de voeding het best niet bij azerty kunt halen. Maybe typo voor Windows 7, het kan ook gewoon ingesteld worden op een nederlands versie dus lijkt me geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.