Ga naar inhoud

game pc voor zoon (750-800euro)

delicious

Aanbevolen berichten

Ik ben niet echt meer mee ?

Windows kan je toch best veranderen naar Azerty ?

Mijn mijn Xp Home kan ik schakelen tussen Qwerty & Azerty !?!

Dus ik verwacht wel dat dat met 7 ook kan.

Gaat dit wel met de Home Premium?

Ik kan verkeerd zijn hoor, maar ik weet het niet zeker.

Iemand anders die het zeker weet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon in Windows 7 Start>Configuratie scherm>land en taal>tabblad "toetsen en talen">knop "toetsenborden wijzigen"> toevoegen> Frans(belgie) en dan vervolgens de us international verwijderen uiteraard. Welke editie van windows je hebt maakt niks uit je kunt altijd de toetsenbord taal wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is geen verschil tussen NL en BE win7 versie als je van bij installatie identiek dezelfde instellingen gebruikt. Natuurlijk spreek ik hier wel over full of oem licenties die los aankoopt. Niet over voorgeinstalleerde software op notebooks of merkpc's

Kijk gewoon naar het modelnr van bijvoorbeeld Win7 home premium oem 64 bit NL.

Belgische modelnr: GFC-00598

Nederlandse modelnr: GFC-00598

Een fabrikant zal voor eenzelfde product met eenzelfde modelnummer geen verschillende versies maken aangezien een modelnr een unieke id is voor een bepaalde versie/reeks van een product. Deze producten worden in heel europa verkocht. Stel u voor wat een logischtieke rompslomp het zou zijn als je producten met eenzelfde modelnr hebt, maar toch niet het zelfde zijn. Dat loopt mis. Als klant is modelnr de referentie om te na te gaan wat je koopt hetgeen is wat je wilt. gelijk modelnr = gelijk product.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar de toetsenbord lay-out van Nederland en België zijn toch verschillende, maar ik heb ergens geprobeerd en die kan je gewoon aanpassen tijdens de installatie.

Dan moet je wel even aan Azerty mailen dat ze het op "België punt" moeten zetten, anders werkt het niet.

Laten we nu even op de TS wachten tot hij antwoord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry voor de late reactie, moest de hele week lang werken. de games die hij speelt variëren van the sims 3 naar Spore naar het genre van G-force. Nu het budget kan wel nog iets hoger indien er redelijk wat verschil zou zijn in de computer. Er moet ook een besturingssysteem bij.

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.