Ga naar inhoud

Kan geen programma's meer installeren

Aanbevolen berichten

• Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Probeer dit eens ...

Klik op "Start" > "Alle programma`s" > "Bureau-accessoires"

Rechtsklik op "opdrachtprompt" en kies voor "Als administrator uitvoeren".

Type nu het volgende in de prompt : "net user administrator /active:yes" (zonder de quotes ").

Mocht je later het account willen uitschakelen kun je dit doen door deze regel te vervangen door ""net user administrator /active:no"

Start je pc opnieuw op en daar zie je nu een nieuwe administrator-account.

Log op deze in , en normaal gezien zul je in deze account alles kunnen wat je wilt.

Installeer dus via deze account eens de "Windows Installer" (zie link in antwoord van Kweezie Wabbit)

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik op "Start" > "Alle programma`s" > "Bureau-accessoires" > Rechtsklik op "opdrachtprompt" > "uitvoeren als..." > administrator > wachtwoord:

en hier houdt het op: als ik het wachtwoord ingeef en verder wil gaan ("ok") krijg ik de foutmelding:

---

C:\WINDOWS\system32\cmd.exe

Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen inschakelde (sic) apparaten met zich heeft verbonden.

---

Ben ingelogd onder mijn gebruikersnaam (waarmee ik normaal ook admin-rechten heb); heb het bovenstaande geprobeerd, heb het ook nog eens geprobeerd met mijn gebruikersnaam en krijg dezelfde foutmelding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Schijfcontrole = done

Kreeg eerst een melding :

---

De schijfcontrole kan niet worden uitgevoerd omdat het schijfcontroleprogramma exclusief toegang tot enkele Windows-bestanden nodig heeft. U kunt alleen toegang krijgen als u Windows opnieuw start. Wilt u de schijf controleren bij de volgende keer dat de computer wordt opgestart?

---

> "Ja" > heropgestart, CHKDSK heeft bestandscontrole, indexcontrole en controle van security description gedaan en vervolgens iets van een USN-logboek... pc startte vervolgens opnieuw op.

Moest ik ergens een rapport van deze controle vinden?

2. Terug naar

Klik op "Start" > "Alle programma`s" > "Bureau-accessoires" > Rechtsklik op "opdrachtprompt" > "uitvoeren als..." > administrator > wachtwoord:

en hier houdt het op: als ik het wachtwoord ingeef en verder wil gaan ("ok") krijg ik opnieuw de foutmelding:

---

C:\WINDOWS\system32\cmd.exe

Kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld of omdat het geen inschakelde (sic) apparaten met zich heeft verbonden.

---

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze zou ik in dit geval ook eens installeren en uitvoeren :

http://www.macecraft.com/ptlite/

Succes, Kuoi

---------- Post toegevoegd om 00:14 ---------- Vorige post was om 00:11 ----------

Oeps , je kan niks installeren ... maar probeer het toch maar eens.

Na herlezing van je topic , is me wel duidelijk dat je met een groot virus of spyware te maken had.

Misschien proberen met systeemherstel naar een veel eerdere status gaan ?

kuoi

---------- Post toegevoegd om 00:18 ---------- Vorige post was om 00:14 ----------

En je maakt nu toch backups van je bestanden die je niet kwijtwilt he , want een herinstallatie kan wel eens nodig blijken ?:bawling:

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

- PTL geïnstalleerd (is wel gelukt, net als sommige andere programma's gelukt zijn die hier eerder genoemd zijn, vraag me niet hoe of wat)

- gescand en gefixt: alles gelukt behalve twee Microsoft dingen

. Explorer MRU's (balk "Severity" is zo goed als leeg) en

. Microsoft windows logs (idem, balk "Severity zo goed als leeg)

- heb geen systeemherstelpunten, toch geen recente, niet echt een optie (weet niet waar ik dan "uitkom")

- heb geen backups maar zal er misschien wel nemen binnenkort (eerst externe opslagmiddelen zien te vinden...)

Hopelijk geraken we nu een beetje verder... Zal voor morgen of zo zijn.

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd of je nu al iets verder bent na de scan met Powertools.

Kom je bv. hier al verder ...

lik op "Start" > "Alle programma`s" > "Bureau-accessoires" > Rechtsklik op "opdrachtprompt" > "uitvoeren als..." > administrator > wachtwoord:

en hier houdt het op: als ik het wachtwoord ingeef en verder wil gaan ("ok") krijg ik de foutmelding:

---

?

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.