Ga naar inhoud

probleem met aansluiten hardware

h.devalk

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben hier voor de eerste keer. Ik gebruik Windows XP als besturingssysteem en ik wil een ION dia scanner op mijn USB poort aansluiten. De installatie van de software gaat goed echter als ik het apparaat gekalibreerd heb en opdracht geef om de scanner te gaan gebruiken dan krijg ik de boodschap "can not find the scanner, please connect the film scanner".

Als ik op het configratiescherm/systeem/hardware/apparaatbeheer kijk dan zie ik bij beeldapparaten (camera's en scanners) een uitroepteken in een geel vlak. Dit staat zowel bij deze OVT scanner als bij mijn HP 4280 scanner. De scanner van deze printer werkt namelijk ook niet terwijl de printer zelf prima werkt. Als ik dit aanklik krijg ik de boodschap: "Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39)". Het probleem oplossen met de "probleemoplosser" zoals voorgesteld werkt namelijk niet. Is er iemand die mij hiermee kan helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.