Ga naar inhoud

Updates van Norton 360 worden niet geinstalleerd

lichengroen

Aanbevolen berichten

Telkens ik probeer nieuwe updates van NORTON 360 v3 te installeren, dan kan ik deze wel downloaden maar ze worden niet geinstalleerd.

De helpdesk van Norton heeft de software al een paar keer opnieuw ge(her)installeerd - zonder succes. Men zegt ook dat mijn "klok" juist moet staan. Maar ze staat op internettijd...

Kan iemand mij hiermee helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Lichengroen

Ik heet Daniel en ik werk voor de externe forumsupport van Symantec.

Voer eerst de Norton Removal Tool uit en het installatiebestand dat beschikbaar is op www.norton.com/nl/n360s_3 en probeer het product opnieuw te installeren. Gebruik vervolgens de Intelligent Updater van http://www.symantec.com/business/security_response/definitions/download/detail.jsp?gid=n95 en voer hierna LiveUpdate uit. Je LiveUpdate-gegevensopslag is nu, als het goed is, opnieuw opgebouwd. Deze was mogelijk beschadigd geraakt bij het installeren van updates die al eerder geïnstalleerd waren.

Met vriendelijke groet,

Daniel

Norton Forum Assist Team

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.