Ga naar inhoud

Foutmelding bij opstarten Outlook: Outlook heeft nieuwe account aangetroffen

wimvc

Aanbevolen berichten

Ik heb op m'n nieuwe Aldi laptop Office XP professional geïnstalleerd

Bij het opstarten van Outlook krijg ik steeds de volgende foutmelding:

Outlook heeft een nieuwe account aangetroffen. Wilt u deze acccount importeren.

De nieuwe account is gevonden in Outlook Express. Mogelijk is de account automatisch geconfigureerd door uw internet-provider of hebt u de account zelf ingesteld. Als u wilt dat deze accont wordt gebruikt in Outlook, moet u de account eerst importeren. En daaronder staan dan knoppen de Ja en Neen

Heb al een paar keer Ja en een paar keer Neen geklikt, maar de foutboodschap komt steeds terug.

En voorzover ik kan zien, staat er helemaal geen Outlook Express op m'n machine.

Vreemd. E-mails ontvangen/versturen is geen enkel probleem.

Heeft er nog iemand dit meegemaakt en/of opgelost. Alvast bedankt voor de hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op m'n nieuwe Aldi laptop Office XP professional geïnstalleerd

Bij het opstarten van Outlook krijg ik steeds de volgende foutmelding:

Outlook heeft een nieuwe account aangetroffen. Wilt u deze acccount importeren.

De nieuwe account is gevonden in Outlook Express. Mogelijk is de account automatisch geconfigureerd door uw internet-provider of hebt u de account zelf ingesteld. Als u wilt dat deze accont wordt gebruikt in Outlook, moet u de account eerst importeren. En daaronder staan dan knoppen de Ja en Neen

Heb al een paar keer Ja en een paar keer Neen geklikt, maar de foutboodschap komt steeds terug.

En voorzover ik kan zien, staat er helemaal geen Outlook Express op m'n machine.

Vreemd. E-mails ontvangen/versturen is geen enkel probleem.

Heeft er nog iemand dit meegemaakt en/of opgelost. Alvast bedankt voor de hulp

Probeer eens met je account te verwijderen en terug installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.