Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds kort krijgen enkele van mijn collega's (inclusief mezelf) geen leesbevestigingen en ontvangsbevestigingen meer, ondanks het feit dat deze optie nog steeds aangevinkt staat in het desbetreffende programma.

Soms duurt het ook een eeuwigheid alvorens we bepaalde mails binnen krijgen. Misschien heeft dit iets met het probleem te maken?

Enige suggesties?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Ik vermoed dat u op een bedrijfsnetwerk zit en dat de systeem administrator er voor iets tussen zit. Het is misschien gewoon om het mail verkeer te beperken.

Uitleggen hoe je het verzenden van onvangst- en leesbevestigingen zelf kan instellen, zal niet veel helpen aangezien dit moet gebeuren op de account van de onvanger.

Als u die bevestigingen echt nodig heeft, kan u best contact nemen met de IT verantwoordelijke van het bedrijf en de zaak daar aankaarten.

  • 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.