Ga naar inhoud

[OPGELOST] router kapot ?

defere

Aanbevolen berichten

ik zit met 2 laptops op mijn draadloze router en nog 1 via internet kabel op dezelfde router.

Als ik gewoon via mijn router werk, heb ik geen internet meer, op geen enkele computer en komt er op ,als ik klik op problemen oplossen op msn, dat het DNS geen ip adressen kan oplossen. MAAR mijn laptop zelf zegt wel dat ik verbinding heb..

als ik mijn pc via de kabel rechtstreeks in de modem steek heb ik wel internet.

Zou gewoon de router kapot zijn ? het is 1 van het merk BUFFALO en een 4-5jaar oud.

Mvg, Defere

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nog op de webinterface om je router te configureren?

Noteeer dan alle instellingen van je verbinding en probeer dan de router te resetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe dit juist gaat, moet je maar nakijken in de handleiding.

aangezien ik de cd niet meer vind, is het misschien beter tijd voor ineens een nieuwe router aan te schaffen.. De router dat ik nu heb is trouwens veel te moeilijk om te beveiligen of te configureren.. kunnen jullie mij een (of enkele) routers aanraden ?

grts

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.