Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Met zo weinig informatie kunnen wij ook niet veel aanvangen.

Zou je onderstaande vragen zo goed mogelijk willen beantwoorden zodat wij ons een idee kunnen vormen van de mogelijke oorzaak.

Wat is het voor pc? Laptop of desktop? Geef het merk en model (indien mogelijk)

Heb je Vista of XP? Welke versie en welk SP?

Gebruik je een firewall, antivirus of antispyware programma? Welke?

Sinds wanneer heb je dit probleem? Heb je net daarvoor iets nieuws geinstalleerd van programm's (ook games), drivers of hardware?

Heb je al stappen ondernomen om het op te lossen? Welke?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met zo weinig informatie kunnen wij ook niet veel aanvangen.

Zou je onderstaande vragen zo goed mogelijk willen beantwoorden zodat wij ons een idee kunnen vormen van de mogelijke oorzaak.

Wat is het voor pc? Laptop of desktop? Geef het merk en model (indien mogelijk)

Heb je Vista of XP? Welke versie en welk SP?

Gebruik je een firewall, antivirus of antispyware programma? Welke?

Sinds wanneer heb je dit probleem? Heb je net daarvoor iets nieuws geinstalleerd van programm's (ook games), drivers of hardware?

Heb je al stappen ondernomen om het op te lossen? Welke?

Bedankt alvast, en sorry voor mijn "handelswijze", maar nieuweling....

om te antwoorden : het is een desktop, Gigabyte GZ-X1, nieuw aangekocht sedert een 14 tal dagen;

er werd VISTA PREMIUM HOME geinstalleerd en het antivirus programma is van Bullguard.

Aangezien alles nieuw werdd ingebracht heb ik nog geen stappen ondernomen; het valt ook niet iedere dag voor dat het vastloopt en is meestal in een programma van Microsoft ( exel e.d )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien je PC nieuw is sinds 14 dagen, zou ik daar onmiddellijk mee terug naar de PC-boer stappen. Dit valt immers binnen de normale garantie ... en dan kan je beter de verkoper het probleem laten oplossen, dan er zelf aan te beginnen. Dat hoort nu eenmaal bij de service :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.