Ga naar inhoud

Installeren van andere Browser

Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als browser heb ik momenteel Slimbrowser,zou graag eens,gewoon benieuwd, overschakelen naar Mozilla Firefox,volgens ik zag de meest gebruikte browser.Is dit inderdaad de beste,meest gebruiksvriendelijke,of raden jullie een andere aan.Wat moet ik dan juist doen,eerst Slimbrowser verwijderen,of juist niet,en gewoon Mozilla Firefox installeren.

Zal dan de oude browser Slimbrowser geen storend element zijn,of moet ik die dan gewoon nadien verwijderen.

Groetjes,

rudy

Bedankt bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rudy ,

Ik zou je aanraden eerst Firefox te installeren , en pas daarna Slimbrowser te verwijderen.

Eens je Firefox wat onder de knie hebt , en hem hebt uitgebreid met enkele add-ons (Aanraders : Adblock Plus , Tab Mix Plus ) ... kun je zelf nog beslissen of je Slimbrowser verwijderd of niet .

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank KUOI voor je tip,waardeer ik ten zeerste

rudy.

---------- Post toegevoegd om 22:19 ---------- Vorige post was om 22:15 ----------

add-ons (Aanraders : Adblock Plus , Tab Mix Plus)

Wat zijn add-ons,waarvoor dient dit,is Firefox installeren dan niet genoeg ????

en waar vind je die add-ons,en hoe te installeren

Bedankt bij voorbaat

rudy

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.