Ga naar inhoud

Geen geluid meer

blieckster

Aanbevolen berichten

Beste mensen allemaal,

Ik schuim nu al enkele dagen alle mogelijke forums af op zoek naar een oplossing voor mijn audio probleem. Sinds kort kan ik geen muziek meer afspelen. Ik heb een Creative SB audigy kaart en een asus P5KR moederbord. Ik heb geprobeerd drivers opnieuw te installeren maar ik geraag er echt niet wijs uit... Ben dan ook een leek uiteraard. Anders zou ik jullie hulp niet vragen. Kan er iemand mij op weg helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je vista?

Je moet ook opletten, in welke poort je je geluidfishe steekt, want je kan zowel in je geluidskaart inpluggen maar ook op je moederbord (achteraan) of op je moederbord vooraan als je daar van die plugins hebt. Als je in je moederbord insteekt, vooraan of achteraan, maakt niet uit. Dan moet je bij configuratiescherm > Geluid zien dat je de geluidoptie van je moederbord als standaard instelt. Als je je geluidskaart gebruikt, dan moet je je creative SB als standaard instellen, je ziet wel onder het icoontje waar het bij hoort (in je schermpje van geluid) . Als je het juiste hebt ingesteld dan moet je waarschijnlijk wel je pc opnieuw opstarten en dan zou het normaal moeten werken.

Men uitleg is een beetje omslachtig, als je het niet begrijpt zeg het dan, dan probeer ik het anders uit te leggen. Zeg me ook even welk besturingsprogramma je hebt, en waar je je audio inplugt. (vooraan, achteraan moederbord, achteraan geluidskaart)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merco voor jullie reacties!

Ik gebruik windows XP. Ik heb mijn audio al op alle mogelijke manieren proberen inpluggen en er verandert niets. Ook die drivers had ik al gedownload. Ik krijg avolgende melding: Het installatieprogramma heeft geen ondersteunend product gebonden, setup wordt afgesloten. En dat terwijl in apparaatbeheer staat dat alles naar behoren werkt. Ik snap er niets van...

Nog suggesties? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren, heren, du calme ... kunnen we dit gekibbel even opzij zetten en eens kijken of we nog iets kunnen doen voor Blieckster :-)

Een antwoordje op deze vraag misschien ?

Ik krijg avolgende melding: Het installatieprogramma heeft geen ondersteunend product gebonden, setup wordt afgesloten. En dat terwijl in apparaatbeheer staat dat alles naar behoren werkt. Ik snap er niets van...

Nog suggesties?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.