Ga naar inhoud

Geen geluid meer

blieckster

Aanbevolen berichten

Het installatieprogramma heeft geen ondersteunend product gebonden, setup wordt afgesloten. En dat terwijl in apparaatbeheer staat dat alles naar behoren werkt. Ik snap er niets van...

Nog suggesties? Alvast bedankt!

:hmmmm2: Mij lijkt het dan, aangezien de setup het bijhorende apparaat niet vindt, en het wel staat bij apparaatbeheer dat het de foute setup is. Als je de driver hebt zou je eens moeten proberen om hem niet zo te runnen maar bij apparaatbeheer "stuurprogramma's bijwerken" voor je audio kaart en dan in plaats van te laten zoeken op internet, naar de locatie van de setup die je gedownload hebt gaan en hem zo proberen te installeren, indien je dit nog niet geprobeerd zou hebben.

Arno

@ :boxing: Jongens zo kan die wel weer :) lijkt me niet nodig om hierover een discussie te voeren, beter 2 de zelfde antwoorden dan geen zou ik zeggen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 4 weken later...

Ok jongens,

Ondertussen is er wat tijd verstreken en heb ik toch al wat dingen uitgeprobeerd zonder resultaat... Mss moet ik maar een nieuwe geluidskaart kopen? Of is er nog iets dat ik kan proberen?

---------- Post toegevoegd om 14:04 ---------- Vorige post was om 13:57 ----------

Ow had de vorige vraag niet gelezen. Bij apparaatbeheer staat het volgende:

Audiocodecs

legacy-audiostuurprogr

legacy-videovastleg apparaten

mediabeheer apparaten

realtek high definition audio

Sb audigy

videocodecs

Link naar reactie
Delen op andere sites

OK, heb een scan gedaan met driver robot (via asus) en krijg de melding dat er 18 drivers niet up to date zijn waaronder ook realtek high definition audio. Blijkbaar moet ik betalen voor die drivers. Is er een andere manier om dit op te lossen? Kprobeer zelf zo veel mogelijk erover op te zoeken en te lezen maja ik blijf een leek en ben niet echt thuis in dit wereldje dus alle hulp blijft welkom! Alvast merci!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals ik al zei,

configuratiescherm, apparaatbeheer, audio apparaten, rechtermuisklik, stuurprogramma's bijwerken.

---------- Post toegevoegd om 18:03 ---------- Vorige post was om 18:02 ----------

Btw, je hoeft echt niet te betalen voor je drivers! die zijn normaal gezien gratis, als je moet betalen is het van een site die probeert jou in de zak te zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download dit:

Download EVEREST Home Edition 2.20 - FileHippo.com

Start de programma

Bovenaan op Rapport / snelrapport / zuiver tekst

even wachten

Dan krijgt u een log.

Upload deze log.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Bovenaan op Bladeren klikken

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet u log.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.