Ga naar inhoud

Taal cursus

Aanbevolen berichten

Gast maximiliaan
Geplaatst:

Ik ben in het bezit van een taalcursus voor windows 95/98 maar ik wil het draaien onder windows xp dat lukt maar zonder geluid wat ik ook probeer de cursus werkt goed alleen geen geluid.

Ik heb volume regeling na gekeken en alle vinkjes weggehaald bij dempen maar geen geluid.

Bij eigenschappen voor geluid en audioapparaten staat bij afpelen en opname chrystal soundfusion en afspelen midi muziek microsoft gs wavetable.

Een muziek cd wordt gewoon afgespeeld .

Weet iemand een oplossing

Geplaatst:

klikt u eens met rechts op het pictogram waarmee u normaal de taalcursus opent en ga naar eigenschappen.

voor verdere instructies kunt u de bijlage bekijken, dit hoort normaal duidelijk genoeg te zijn ;)

post-90-1417703708,5482_thumb.jpg

Gast maximiliaan
Geplaatst:

ben naar eigenschappen gegaan niets over geluid toen naar compatibiliteit en veranderd naar win98/me maar geen geluid

Gast maximiliaan
Geplaatst:

ja alles werkt normaal een cd afspelen en spelletjes alleen die taal cd rom daar komt geen geluid uit

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.