Ga naar inhoud

Bufferen is beperkt

extazzi

Aanbevolen berichten

Hallo!

Ik heb vandaag deze nieuwe laptop gekocht, en meteen internet wireless gemaakt enz. enz. alles werkt goed qua internet, alleen als ik een filmpje, of zelfs film wil kijken, is er een probleem met het bufferen van de bestanden. hij buffert voor een gedeelte heel snel, en dan stopt hij opeens met bufferen, alsof hij ergens niet genoeg geheugen heeft om het op te slaan, maar dat lijkt me sterk omdat deze computer vers van de pers is..,,

zou graag volle youtube filmpjes willen zijn =)

alvast bedankt ;)

Grt Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

5,28 mb is ook niet superveel.

Als uw router van de N type is en uw draadloos netwerk ook een N type is kan je de signaal verhogen in uw router.

Ga naar de router in bij channel en SSID kan je de signaal verhogen door alleen N te nemen (300 mbps) en ook kan een andere kanaal ook extra helpen. Dit kan je daar ook eveneens instellen. Waarschijnlijk staat bij u 6 en verandert dit door 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, mijn router is een G type. Maar toch vreemd dat het aan de router ligt, dat er slecht word gebuffert, netzoals toen ik hier een film ging kijken op megavideos (even om te proberen of het bufferen daar werkt) werkte ook niet, hij begon heel snel te bufferen, maar op een gegeven moment stopt hij. En als ik dan op het punt kom dat hij is gestopt, staat er dat hij aan't bufferen is, maar hij gaat niet door, hij komt dan niet tot een hoger percentage bufferen... en ook nu, ik zit naast mijn pc. en daar valt geregeld het internet gewoon weg, ook al staat die pc gewoon met draad aangesloten op die router.

Niet fijn :(

Grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.