Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mhhh dit is EXTREEM mooi uitgelegd maar het wissen werkte niet ik heb nu een ander passwoord gebruikt mss dat het nu lukt...proberen wie weet ik laat nog iets weten !

---------- Post toegevoegd om 12:00 ---------- Vorige post was om 11:58 ----------

Oke geen van beiden werkt mhh.. wat kan er nu toch zijn? Ik heb Windows Vista Home Premium : / ik moet dit opgelost krijgen maar hoe toch...iemand andere software ofzo?

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ik heb karel zijn stappen duidelijk gevolgd maar het administrator account noemt bij mij JEAN maar ik ga nu eens kijken of ik het admin w8woord heb verandert of niet ...maar ik denk dat deze software mss niet meer werkt?

---------- Post toegevoegd om 12:15 ---------- Vorige post was om 12:13 ----------

Neen dit werkt ook niet ...ik snap echt niet hoe ik dit ooit ga oplossen ...ben beetje droevig nu en ik heb nu al zelf 12 uur geprobeerd dus ik ben niet zo iemand die snel snel wilt zijn !

---------- Post toegevoegd om 12:28 ---------- Vorige post was om 12:15 ----------

Neen niets werkt...en ik had zo'n goede hoop ! Iemand anders een ideetje?

Geplaatst:

Je moet niet Jean of w8woord nemen maar admin zelf.

Als je admin kan veranderen dan kan je bij mijn eerste bericht Jean of w8woord paswoord leeg maken.

Hebt je misschien een gsm met camera zodat je een foto kan maken en die hier uploaden.

Geplaatst:

Mhhh neen geen camera in de buurt maar ik volgde de stappen perfect van Karel maar dit werkte niet echt...kan iemand het hier mss zelf proberen? en het me dan uitleggen : / kvind echt verveel dat ik zo overkom als een "noob"

Geplaatst:

Mhh ik heb trinity rescue set geprobeert en het lijkt dat mijn pc te beschermd is ... als je die filmpjes op internet ziet lijkt het zo ez ... gvd ik ben kwaad op mezelf dat ik dit niet kan /of kan vinden :( !

Geplaatst:

Kan je even een overzichtje geven wat er hier bij jou staat:

===== chntpw Edit User Info & Passwords ====

| RID -|---------- Username ------------| Admin? |- Lock? --|

| 03e8 | admin | ADMIN | |

| 01f4 | Administrator | ADMIN | dis/lock |

| 03ec | grumf1 | | |

| 03ed | grumf2 | | |

| 03ee | grumf3 | | |

| 01f5 | Guest | | dis/lock |

| 03ea | jalla1 | ADMIN | *BLANK* |

| 03eb | jalla2 | | *BLANK* |

| 03e9 | petro | ADMIN | *BLANK* |

Dan kan ik even kijken welke de mogelijkheden zijn.

Geplaatst:

===== chntpw Edit User Info & Passwords ====

| RID -|---------- Username ------------| Admin? |- Lock? --|

| 01f4| Administrator | ADMIN |dis/lock |

| 03e8| Doménique | | dis/lock |

| 01f5| Gast | |*BLANK* |

| 03eb| JEAN | ADMIN |dis/lock |

Dit is alles mvg

---------- Post toegevoegd om 13:28 ---------- Vorige post was om 13:21 ----------

Beste vrienden het is gelukt om windows vista password te verwijderen dank u wel karel en stegi voor het fel zoeken !!!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.