Ga naar inhoud

vista naar xp packard bell x5570 nl

Gast Fernando4731

Aanbevolen berichten

Gast Fernando4731

zou iemand mij kunnen helpen met mijn probleem:s :

Ik krijg win xp niet op mijn Packard bell Imedia x5570 nl ( vista )

laat me ab zo snel mogelijk iets weten xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je iets meer uitleg geven WAT er precies niet lukt ?

En zoals ik het zie wil je je pc DOWNgraden van Vista naar XP (geen probleem voor mij ;-) ) maar dan kan het wel eens zijn dat je al je bestanden kwijt zult raken doordat je mss wel moet formatteren enzo.

Ik zou je dus alleszins aanraden om eerst alles wat je niet kwijt wilt te back-uppen , dus op dvd zetten ,externe harde schijf , andere partitie ...

En eigenlijk ga je na deze Downgrade van je Packard Bell pc , een gewone pc maken , dus alles van Packard Bell zal verdwenen zijn.

Is dat wat je wilt ?

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Fernando4731
Kun je iets meer uitleg geven WAT er precies niet lukt ?

En zoals ik het zie wil je je pc DOWNgraden van Vista naar XP (geen probleem voor mij ;-) ) maar dan kan het wel eens zijn dat je al je bestanden kwijt zult raken doordat je mss wel moet formatteren enzo.

Ik zou je dus alleszins aanraden om eerst alles wat je niet kwijt wilt te back-uppen , dus op dvd zetten ,externe harde schijf , andere partitie ...

En eigenlijk ga je na deze Downgrade van je Packard Bell pc , een gewone pc maken , dus alles van Packard Bell zal verdwenen zijn.

Is dat wat je wilt ?

Kuoi

ik zal het even uitleggen idd

Ik wil idd downgraden dus van vista naar xp

ik heb een packard bell imedia x5570 nl

maar als ik dus de bootable windows xp pro erin doe en opstart via cd rom krijgik voor dat het setup ook daatwerkelijk begint een bluescreen fout melding weet ik niet precies

ik snap het egt totaal niet zelf altijd met andere pc's gewerkt en daar installeerde ik alles zonder problemen maar dit keer lukt het me niet

ik heb trouwens al mijn bestanden die ik moed bewaren op een andere partitie gezet

alvast bedankt mocht je nog meer willen wetuh hoor ik het graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou beginnen met GParted -- Welcome te downloaden , op cd zetten , en dan deze booten.

Met deze kun je je partities verwijderen , aanmaken enzovoort , zoals jij het wilt.

Let er wel op dat je de partitie met je back-ups niet wijzigd !!

Volgens mij zal de "recovery" partitie van Packard Bell voor jou probleem zorgen.

Deze zou ik verwijderen , en desnoods na formatteren (NTFS ? ) samenvoegen met je eerste partitie (niet die met back-ups , je weet maar nooit).

LET OP !!!

Na deze bewerkingen kun je niet meer terugkeren naar de Packard Bell toestand , of wat dan ook !!

Probeer na deze partitiebewerkingen nog eens om XP te installeren.

Kuoi

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download GParted from SourceForge.net

Let wel op !

Ik vind geen specifieke naam en model van je moederbord ,en dat kan wel eens problemen geven.

Op deze wijze kun je dus geen Bios update doen , en dat kan problemen geven als je een aangepaste bios hebt van Packard Bell.

Ik zou je dus aanraden om NIKS te doen tot we op een of andere wijze kunnen uitzoeken welk model moederbord je PRECIES hebt.

Dus de eigenlijke modelnaam van Foxconn zelf ,en niet die Packard Bell "Diego S" .

Een verwittigd man is er 2 waard !

Kuoi

Moet nu minstens een uurtje weg hoor , sorry.

ik snap niet welke ik moed downloaden

zou je het wat beter kunnuh uitleggen aub

Afz Fernando

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kuoi,

dit is de moederbord

Technische Informatie - IMEDIA X5570 NL - PT.U070X.024 - iMedia - platform_amadeus_imedia - Desktop

Maar deze zijn blijkbaar speciaal voor PB gemaakt.

drivers

Downloads - IMEDIA X5570 NL - PT.U070X.024 - iMedia - platform_amadeus_imedia - Desktop

maar geen xp drivers maar dat kan lukken omdat hier om een Nvidia chipset gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Fernando4731

ik krijg die windows vista er gewoon niet vanaf en ik krijg in dat bluescrreen de foutmelding :

STOP : 0X0000007B ( 0XF78D2524 , 0X0000034 , 0X00000000 , 0X00000000 )

Wie kan me verder helpen ***** vista

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt volgens mij dus wel die Gparted bootcd nog niet gebruikt ,en je partities heringedeeld ?

Voor zover ik het hier zie kun je niet anders als je die XP erop wilt ipv de PB-vista.

Kuoi

ik krijg die windows vista er gewoon niet vanaf en ik krijg in dat bluescrreen de foutmelding :

STOP : 0X0000007B ( 0XF78D2524 , 0X0000034 , 0X00000000 , 0X00000000 )

Wie kan me verder helpen ***** vista

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.