Ga naar inhoud

vista naar xp packard bell x5570 nl

Gast Fernando4731

Aanbevolen berichten

Mcp73m04

---------- Post toegevoegd om 16:28 ---------- Vorige post was om 16:22 ----------

mcp73m04

Zoals Stegisoft al aangaf zijn deze speciaal voor Packard Bell gemaakt .

Dit maakt dus dat je na het proberen van mijn uitleg voor onaangename verassingen kan komen te staan.

Ik zou me dus enkel wagen aan je Downgrade , ALS je bereid bent in de kosten te komen door een nieuw moederbord te moeten aanschaffen.

Wat ik bedoel is dit :

ALS je de bewerkingen doet kan het zijn dat alles lukt zoals zou moeten , ... maar kan het dus ook zijn dat je niks meer kan doen met dit moederbord doordat je de "recovery" - partities verwijderd hebt en je hele harde schijf hebt veranderd. !!

Het moederbord is speciaal voor Packard Bell gemaakt ,en dat kan problemen geven met de besturing van je hardware componenten.

Ik zou dus enkel doorgaan met wat je wilt , als je het risico aandurft dat je een nieuw moederbord moet kopen !!

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Fernando4731

ik heb dus een behringer FCA202 die geen vixta en windows 7 ondersteund

en ik wil radio gaan maken maar daar heb ik dus die soundkaart voor nodig en windows xp dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.