Ga naar inhoud

[OPGELOST] software navi sailor herkent mijn ram geheugen niet

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

ik heb op mijn nieuwe medion comp(2.1 g proccesor,4 gb ram) windows xp geinstalleerd om navi sailor te kunnen draaien (is een navigatieparogramma),draait ook nog op win 7 op andere partitie.bij installatie heeft herkent hij mijn ram geheugen niet zodat ik niet verder kan in die installatie.op mijn hp laptop werkt het perfect!!met de zelfste xp en win 7.ik ben echt ten einde raad kan iemand me helpen????

Geplaatst:
hallo

ik heb op mijn nieuwe medion comp(2.1 g proccesor,4 gb ram) windows xp geinstalleerd om navi sailor te kunnen draaien (is een navigatieparogramma),draait ook nog op win 7 op andere partitie.bij installatie heeft herkent hij mijn ram geheugen niet zodat ik niet verder kan in die installatie.op mijn hp laptop werkt het perfect!!met de zelfste xp en win 7.ik ben echt ten einde raad kan iemand me helpen????

Maar dan wel met ander geheugen.

Die 4GB ram is waarschijnlijk 2x2GB.

Haal er 1 module uit en probeer dan nog eens.

Geplaatst:

he bedankt jongens,was inderdaad die 4 gb ram.heb er een latje uitgehaald en kon installeren.daarna latje terug gestoken en werkt ook nog dus ben ik super tervreden voor jullie hulp.heb nu mijn navi programma en en vlugge laptop

nogmaals bedankt

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.