Ga naar inhoud

Game Pc Samenstellen (+/- 1250 Euro)

Airandius

Aanbevolen berichten

Laat nou zijn dat MSI niet gebruikt maakt van Foxconn maar van Lotes, een klein percentage maakt slechts gebruik van Foxconn's socket.

En daarbij moet je al héél extreem gaan wilt die doorbranden, sowieso is 3.5Ghz wel een leuke overklok.

(Trouwens niet aan Azerty iets vragen over overklokken, want dan vervalt namelijk je garantie!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oke, ben blij dat er geen risico is, mijn vriend koopt ook deze alleen met een andere kaart en zonder scherm.

Een kennis van hem helpt hem met overclocken en zorgt er voor dat ik ok details krijg. :D

Heb nog wel een vraag, kan ik wat besparen op de scherm? Het is flink duur die scherm.

Heb niet veel verstand van schermen echter. (Behalve reactie snelhied, resolutie en inches.)

EDIT: Want om eerlijk te zijn vind ik de scherm wat te duur. xD Als de prijs wat lager kan liggen zou het fijn zijn. :D

EDIT2: Past de ati 5870 wel in die case, ik dacht dat je een fulltower nodig had?

EDIT3: Late edit: Op Azerty zie ik veel goedkopere modellen, wat is hier zo erg aan? :]

Zoals:

http://azerty.nl/2-1055-235311/aoc-f22s-lcd-scherm-tft-.html

http://azerty.nl/2-1132-204303/acer-v243hqbd-lcd-scherm-t.html

http://azerty.nl/2-1055-202636/viewsonic-va2213w-lcd-scherm.html

http://azerty.nl/2-1056-234638/benq-g2420hd-lcd-scherm-tf.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik overweeg nu trouwens voor een 5850 met een scherm die ongeveer 160 euro kost met liefst 1600x1000.

Dan bespaar ik genoeg geld op windows 7 erop te zetten en kost het gewoon minder.

Op een 1600x1000 vs 1900x1000 krijg je toch ongeveer 10% meer frames? Dan kan de kaart langer mee.

Wat vinden jullie? (Moet budget wat verlagen ivm ouders.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat gaat ook altijd, die HD5850's zijn niet zoveel trager als HD5870's.

Een goedkoper scherm kan ook wel, ik had inderdaad een duur scherm gekozen.

Na wat besparingen hier en daar, kom ik op =1&product[196104]=1&product[241562]=1&product[214109]=1&product[236294]=1&product[226358]=1&product[232913]=1&product[225309]=1&product[72617]=1&product[76082]=1&product[224663]=1"]dit uit, juist boven de duizend euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

EDIT: Of is het verschil tussen 1600x1000 met AAx4 ofzo en 1900x1000 zonder AA niet te merken in de frames?

Dat ziet er uitstekend uit. :D

Maar ik heb toch liever 1600x1000 als resolutie, ik wil graag games zoveel mogelijk fullscreen spelen.

En stel dat ik een spel niet volledig aan kan en in een lagere resolutie draaid word alles zo wazig. (Scherm moet altijd in native resolution wil je het scherp houden.)

Ik weet dat het geen 16:9 is maar toch. :)

Is dit dan een goede keuze? Ben niet zo bekend met merken.

Samsung Syncmaster 2243lnx :: Azerty

Link naar reactie
Delen op andere sites

1650*1080 met 4AA is zwaarder dan 1980*1200 (of iets dergelijks), maar je hoeft niet per se AA toe te passen.

In sommige games (CoD) is 2AA al meer als genoeg, en is er een best groot verschil!

1600*900 is de nieuwste trend, omdat het écht breedbeeld is zoals bij een TV.

Je kan dus maar aan de zijkant zien in een race game of FPS.

Maar als je surft op het internet kan het wat irritant zijn omdat websites gemaakt zijn voor 16:10.

Dus dan is deze monitor een goede keuze, ik denk dat Yannick deze heeft of de grote broer hiervan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met `je kan dus maar aan de zijkant zien in een race game of FPS`?

Over de websites, worden die dan nu ook gemaakt in 16:9?

(Kan je trouwens niet gewoon "ctr + scroll down" doen zodat alles wel in beeld is? :)

EDIT: Voor toekomstige aankopen, wat voor merken schermen zijn goed? Is acer (wat ik nu ookk heb) bijvooorbeeld een goede merk?

Is dit bijvoorbeeld een goede scherm? http://azerty.nl/2-1132-195583/acer-v233hb-lcd-scherm-tft.html

(Goedkoper en groter dan degene die jij aanraad. :D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zegt het zelf al, goedkoper en meestal (bijlange niet altijd!) is goedkoper mindere kwaliteit.

En die Acer heeft alleen maar een VGA aansluiting, terwijl je bij DVI geen converter nodig hebt!

En de schermpjes van Acer zijn niet goed in vergelijking met de grote merken zoals Samsung, LG en Ilyama.

Maar ik weet nu niet goed wat voor scherm je precies wilt.

Zeg even de eisen voor het scherm en het budget, dan zoeken we samen iets leuks :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Scherm is voor mij gewoon simpel.

22" of groter met een goede kwaliteit en zo goedkoop mogelijk. :)

Aspect ratio doe ik toch maar 16:9 en ga dus voor een 1900x1000 scherm.

Probeer wat geld te besparen want ik was totaal vergeten dat ik toch wel een OS nodig heb en moet ook nog rijbewijs betalen. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.