Ga naar inhoud

Game Pc Samenstellen (+/- 1250 Euro)

Airandius

Aanbevolen berichten

• Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Pas op!

De 5950 is géén HD5850 in crossfire maar is simpelweg een HD5870 met zes minidisplay port aansluitingen.

Hetgeen wat we vroeger de HD5870 six noemde, geen HD5850 cf!

Een HD5970 zijn echter wel twee HD5870's, dus wat we vroeger een HD5870x2 zouden noemen.

Deze kaart is dacht ik 34 centimer lang, en die past niet in veel kasten.

Ik denk niet dat dat gaat lukken, je moet al een grote kast hebben eer dat wilt passen.

Een 902, HAF 922 zou adn wel volstaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps, mijn fout. Ik bedoelde het echter met een 5850, maar die is even groot als een 5870 zover ik weet.

Dan houd ik het wel op deze case waar eentje in past (door gebruik te maken van de HDD space toch), hopelijk hoef ik met een 5850 niet snel weer een nieuwe computer. xD

EDIT: Tenzei er een goedkope full-tower optie bestaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Full towers zijn best wel duur meestal, en een HD5850 is wel kleiner als een HD5870.

Een HD5870 zal ook wel passen in die kast, maar een HD5970 gaat wat krap worden.

Een goedkope full tower is een Sharkoon Rebell12, dit zijn best goede kasten maar echt top kwaliteit moet je niet verwachten.

Je kan altijd eens mailen naar azerty of ze dat eens willen nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat die bovenste vraag maar zitten, is alleen maar dom om dvi - vga - dvi te doen.

Trouwens, een 5850CF past wel in de Antec Three Hundred. Tenminste dat zeggen ze bij azerty, kan iemand dat even nakijken want ik snap niet veel van die afmetingen. =)

Is het trouwens mogelijk op nu een 5850 te kopen en later nog eentje te kopen en die er dan gewoon instoppen? Of moet je meer doen bij crossfire?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een 5850 zal zeker passen in een Three Hundred, dus Crossfire ook.

Je kan zeker nu een 5850 kopen, en later eentje bijsteken. Let dan wel op je voeding. Bij Crossfire zet je de twee kaarten naast elkaar, en je verbind ze met een brug die standard meegeleverd is. Even bij de drivers Crossfire aanzetten, en klaar is kees. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goede 600W voeding zal voldoende zijn.

Maar het aantal connectors is wat lastig, normaal gezien heb je bij een 600W voeding wel genoeg.

Maar tegen dat je HD5850 te traag is, en je zet er nog eentje bij gaat het verschil niet groot zijn.

Je kan beter je HD5850 dan verkopen en een nieuwe kaart kopen.

In crossfire zetten is niet echt een goed idee qua upgrademogelijkheden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.