Ga naar inhoud

[OPGELOST] Registry back-up met ERUNT

joke

Aanbevolen berichten

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

The postman always rings twice

Voor de nieuwsgierige lezers, die zich misschien afvragen

waar dit nu precies over gaat, volgt hier de link waarmee je het

desbetreffende programma kan downloaden.

Loont zeker de moeite als je regelmatig een Back-Up van het

Register wilt maken.

http://www.derfisch.de/lars/erunt-setup.exe

Groetjes

Angel

Grootte: 772 kB

Link naar reactie
Delen op andere sites

GELUKT !!!

Ik heb de 7 naar 5 veranderd (ik was al verder dan ik dacht ) en hij heeft net een backup gemaakt.

Snel die backup map op mijn E-schijf bekeken , en de map van 26-10-2009 is weg , en ik heb nog steeds 5 mappen ( dus inclusief deze van 31-10-2009 ).

:dancing:

Kuoi

Start > Alle Programma's > Opstarten

Rechtsklik nu op "Erunt Autobackup"

Klik nu op het tabblad "snelkoppeling" , en in "doel" heb IK deze regel ...

"C:\Program Files\ERUNT\AUTOBACK.EXE" E:\ERUNT\#Date# /days:7

Hij backupt dus "zichtbaar" naar de map "E:\ERUNT\" en hij houd de backups van de laatste 7 dagen (maar dat moet nog bevestigd worden)

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

"C:\Program Files\ERUNT\AUTOBACK.EXE" E:\ERUNT\#Date# /days:7

Niet te vroeg juichen:-) Kuoi. Op deze manier krijg je maar één back-up per dag en dan werkt die /days:7 blijbaar wel.

Met mijn commando, daar stond die /days:7 ook al bij hoor, maar wordt er bij elke opstart van Windows een nieuwe back-up aangemaakt. Dit is wel belangrijk wanneer je het register moet restoren, zeker als je in de loop van de dag zaken gewijzigd hebt en je doet een restore dan ben je alles van die dag kwijt en dat is ook niet de bedoeling.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet te vroeg juichen:-) Kuoi. Op deze manier krijg je maar één back-up per dag en dan werkt die /days:7 blijbaar wel.

Met mijn commando, daar stond die /days:7 ook al bij hoor, maar wordt er bij elke opstart van Windows een nieuwe back-up aangemaakt. Dit is wel belangrijk wanneer je het register moet restoren, zeker als je in de loop van de dag zaken gewijzigd hebt en je doet een restore dan ben je alles van die dag kwijt en dat is ook niet de bedoeling.

Joke

JA , want met mijn regel ZIE je Erunt de back-up maken !

... want dit

/noconfirmdelete /noprogresswindow
staat NIET in mijn regel !

Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

JA , want met mijn regel ZIE je Erunt de back-up maken !

... want dit staat NIET in mijn regel !

Kuoi

Waarom denk je dat ik dat erbij gezet heb? Of je dat wil zien is een kwestie van smaak, ik moet dat niet zien.

Ik wil alleen dat het uitvoert wat ik in mijn commando zet en dat doet het nog niet. Ik wil een nieuwe back-up telkens Windows opstart en dat oude back-ups automatisch verwijderd worden en dat werkt bij mij niet.

Joke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.