Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, Ik heb een Belkin hispeed G usb- netwerkadapter ( F5D7051)

De software heb ik al lange tijd geleden geinstalleerd, alles werkte goed.

Nu Heb ik andere draadloze router geinstalleerd en de usb adapter vind geen draadloze netwerken meer. De windows zoekmachine en de belkinsoftware wisselen elkaar af in de zoekactie. Nu wil ik de software van Belkin verwijderen of opnieuw installeren met de originele install cd maar dat gaat niet. Halverwege stopt hij, zonder foutmelding.

Kortom wie kan mij helpen?

vrgr. Wilfred

Geplaatst:

Om Belkin software te verwijderen en dat is ook meteen ook de drivers dan moet je naar configuratiescherm gaan.

Klik op software (programma bij Vista of win7)

Daar ziet je dan Belkin en dan op verwijderen klikken. (Bij vista / win7 is dat bovenaan)

Daarna voor de zekerheid naar c:\programma files\

en daar de map Belkin verwijderen.

Geplaatst:

Ja, dat had ik ook al allemaal gedaan, alleen blijft de software erop staan.

De deinstallatie begint wel maar stokt ergens.Dat is juist het probleem!?

Ik heb XP en de originele cdrom erin.

Om Belkin software te verwijderen en dat is ook meteen ook de drivers dan moet je naar configuratiescherm gaan.

Klik op software (programma bij Vista of win7)

Daar ziet je dan Belkin en dan op verwijderen klikken. (Bij vista / win7 is dat bovenaan)

Daarna voor de zekerheid naar c:\programma files\

en daar de map Belkin verwijderen.

Geplaatst:

Verwijdert c:\programma files\ --->de map Belkin

Dan dit doen:

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Geplaatst:

Als ik het goed voor heb ga je dus die adapter niet meer gebruiken ? (want waarom wil je anders die software weg ?)

Klik eens op "Start" > "Uitvoeren" , en type daar "devmgmt.msc" (zonder de quotes ").

Druk "OK" of op de "Enter"-toets .

Klik op het +teken bij "netwerkadapters" , en rechtsklik op de Belkin adapter.

Klik nu op "installatie ongedaan maken"

Klik "OK" bij volgende vensters die je te zien krijgt.

(Opgelet , hij kan dus ook tussen de USB apparaten staan)

En voor de software eens deze proberen (Gratis en goed !) : Revo Uninstaller Freeware - Uninstall Software, Remove Programs, Solve uninstall problems

Succes, Kuoi

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.