Ga naar inhoud

OCR scannen in office 207

Qompaqniet

Aanbevolen berichten

Mijn wat oudere HP officejet G55 heeft niet de mogelijkheid om direct naar word 2007 te scannen. De HP help desk zegt ook dit:

Spijtig genoeg wordt Word 2007 niet ondersteund om te scannen door de software van uw G55. U kunt wel scannen met de interne OCR functie van 2007. Dit is een module dat niet standaard wordt genstalleerd, maar die u naderhand vanaf de Microsoft Office 2007 CD-rom kunt toevoegen.Omdat het hier een programma van derden betreft kan HP geen garanties bieden met betrekking tot de werking en/of veiligheid van deze software.

Gaat u voor het OCR scannen via start naar programma's - microsoft office - microsoft office tools of hulpprogramma's. Kies daar voor Microsoft Office Document Scanning on te scannen.

Echter als ik dit uitvoer dan komt dit niet terug in het menu onder "hulpprogramma's". Als ik opnieuw kijk met de officiele DVD dan is het programma wel geinstalleerd. Nu alle maal ???? voor mij.

Wie kan helpen?

Dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.