Ga naar inhoud

Overstappen naar BASE Internet ?

superjona

Aanbevolen berichten

Zo, ik las in een online-nieuwsbrief dat BASE Internet geeft aan aantrekkelijke prijs en vooral GEEN DATALIMIET.

Het zou Base Home Internet 12 worden.

Huidig : Telenet Expressnet 15Mbps 25 GIGABYTE DATALIMIET.

En ik heb zeer slechte ervaringen met telenet.

De overstap waard?. Wachten op tegenreactie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De regels voor Base is dit:

Om je optimale gebruiksvoorwaarden te garanderen, zijn onze onbeperkte aanbiedingen uitsluitend bedoeld voor een normaal persoonlijk en privégebruik. Dat normale gebruik verzekert je een intensief gebruik. Het is alleen in geval van fraude (zoals onder andere het commerciële gebruik van het contract, onder meer via de terbeschikkingstelling aan call centers en/of derden), oneerlijk gebruik, of meer algemeen, een gebruik dat niet overeenstemt met het gebruik dat mag worden verwacht van een klant die een home internet of home pack-contract afsluit, dat het contract niet wordt nageleefd.

Voorbeeld: je vastetelefoniegebruik is frauduleus als je regelmatig meer dan zes uur per dag en/of 42 uur per week belt. In alle gevallen dat je de normale gebruiksvoorwaarden niet naleeft, behoudt KPN Belgium nv zich het recht om de levering van diensten te beperken of om het contract tijdelijk op te schorten en/of op te zeggen.

Zelf heb ik Telenet en ik ben heel tevreden mee.

Weliswaar downloadlimiet maar je kan dat verdubbelen door s'nachts te downloaden.

Daarbij haal ik gemakkelijk 1,7 Mbps download en dat is ruim voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.