Ga naar inhoud

[OPGELOST] windows installer

Jozef Van Mol

Aanbevolen berichten

Hallo Jozef ,

dit al geprobeerd ?

Windows Installer opnieuw installeren

Als u Windows Installer opnieuw wilt installeren, wijzigt u de namen van de beschadigde Windows Installer-bestanden en vervolgens installeert u Windows Installer opnieuw. Volg hiertoe de volgende stappen:

1. Klik op Start, klik op Uitvoeren, typ cmd in het tekstvak Openen en klik op OK.
  2. Typ cd %windir%\system32 en druk op Enter.
  3. Typ attrib -r -s -h dllcache en druk op ENTER.
  4. Typ ren msi.dll msi.old en druk op ENTER.
  5. Typ ren msiexec.exe msiexec.old en druk op ENTER.
  6. Typ ren msihnd.dll msihnd.old en druk op ENTER.
  7. Typ exit en druk op ENTER.
  8. Typ exit achter de opdrachtprompt en druk op ENTER.
  9. Klik op Start en op Computer uitschakelen of Afsluiten.
  10. Selecteer de optie Opnieuw opstarten en klik vervolgens op OK of klik op Opnieuw opstarten.
  11. Meld u aan bij de computer.
  12. Download Windows Installer en installeer deze software.

Downloadinformatie: Windows Installer 3.1 Redistributable

Klik onderaan de pagina naast "WindowsInstaller-KB893803-v2-x86.exe" op de knop "Downloaden"

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ondertussen zelf opgelost.Heb nog eens door mijn documentatie gebladerd en de services.msc geopend.Daar stond hij uitgeschakeld,end of story.Bedankt voor uw info,het door u voorgestelde had ik al gedaan langs de site v Microsoft had ik de oplossing gevonden op ID 324516.Daar stond alle info om hem terug te installeren.Hartelijk bedankt voor uw snelle reactie.Nu nog proberen of ik mijn scanner terug aan de praat krijg,grtjs Jos;-).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.