Ga naar inhoud

[OPGELOST] email's van contactpersoon niet kunnen ontvangen

mammieke

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik kan dus van 1 contactpersoon via msn geen enkele mail ontvangen (van al de andere wel denk ik)welke die persoon naar mij doorstuurd.Omgekeerd ontvangt deze persoon wel mijn email's die ik aan deze richt .

ik vind nergens iets in gegevens ofzo dat ik deze zou geblokkeerd hebben.Ik weet wel dat er een onbevoegd persoon op mijn account geweest heeft om gegevens van mij te kunnen copieren en weet niet of deze persoon iets veranderd heeft aan instellingen ofzo.

Hoe los ik dit op?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mammieke.

Vraag eens aan die contactpersoon of hij/zij een melding terugkrijgt dat het bericht niet kon afgeleverd worden en om welke reden het niet werd afgeleverd?

Het kan zijn dat de afzender een foutje maakt in jouw adres.

Stuurt die persoon de mails naar de mailbox bij je provider of naar ander adres (hotmail, gmail, yahoo,... )?

Ga naar de online mailbox en kijk daar of die persoon geblokkeerd staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi mammieke.

Vraag eens aan die contactpersoon of hij/zij een melding terugkrijgt dat het bericht niet kon afgeleverd worden en om welke reden het niet werd afgeleverd?

Het kan zijn dat de afzender een foutje maakt in jouw adres.

Stuurt die persoon de mails naar de mailbox bij je provider of naar ander adres (hotmail, gmail, yahoo,... )?

Ga naar de online mailbox en kijk daar of die persoon geblokkeerd staat.

hey,

De mails worden naar mijn hotmail adres gestuurd,diegene op outlook ontvang ik wel van deze afzender.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen, je moet via opties gaan.

Open hotmail in je browser en ga naar je postvak in. Dan heb je rechts boven (onder je naam) een knopje "opties". Klik erop om het menu te openen en ga dan helemaal naar onder en klik op "meer opties".

Dan klik je op de link "veilige en geblokkeerde afzenders".

Klik dan op "geblokkeerde afzenders".

Kijk in de lijst aan de rechterkant of je contactpersoon er bij staat.

Om iemand uit de lijst te halen moet je die selecteren en dan klikken op de knop "uit lijst verwijderen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.