Ga naar inhoud

[OPGELOST] Update naar AVG 9.0

HVA

Aanbevolen berichten

Dan mag je deze optie wel als niet-van-toepassing op jouw situatie beschouwen.

Eerste mogelijkheid : schakel de AVG eens uit en surf naar een betrouwbare site. Kijk dan eens of de problemen zich nog voordoen.

Tweede mogelijkheid : zet met systeemherstel je PC terug naar een herstelpunt voor je de upgrade naar AVG 9 hebt gedaan. En ook dan bekijken of de problemen er nog zijn.

Zo kan je bepalen of de oorzaak in de upgrade zit of niet.

Net systeemherstel geprobeerd, ik heb de computer tot 2 maand terug proberen te zetten maar krijg telkens het bericht dat er geen wijzigingen zijn gevonden. Hoe kan ik AVG uitzetten? Dan weet ik zeker dat het daar mee te maken heeft. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel AVG 9.0 verwijderd en geen problemen meer. Het probleem zit hem nu in het herinstalleren, de licentienummer bestaat volgens hun niet meer. Alhoewel nog geldig tot 09/11. Ik heb dan maar een mailtje gestuurd naar support van AVG, ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet jij niet wat op 9/11 is gebeurd?

Kijk dan hier naar: 9/11

Dat weet ik natuurlijk wel, maar de link naar mijn computerprobleem begrijp ik niet. Wat het probleem betreft, dit is opgelost, ik heb van AVG een nieuw licentienummer gekregen en AVG 8.5 terug geïnstalleerd, voorlopig zonder problemen kunnen werken, hopelijk blijft het zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.