Ga naar inhoud

[OPGELOST] geen geluid

calvaire

Aanbevolen berichten

Gegroet iedereen! Ik kreeg gisteren een update via m'n Vistaprogramma,de pc schakelde zich uit & terug weer aan & ik had geen geluid meer via m'n Samsung boxen. Ik had nog voor de update een dvd gezien! Ik heb 'm nog geen jaar via Aldi gekocht,zit ik nu met 'n kapotte geluidskaart? Kun je dat checkn via een programma? Ik heb ook geprobeerd om m'n koptelefoon te gebruiken(type Skype)& heb dus ook daar geen geluid,help alhoe wel ik nog garantie heb op het toestel.

Calvaire

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen paniek , waarschijnlijk is de driver die je nu hebt niet compatibel met de update.

Kun je eens het merk en type van je pc doorgeven , dan zoeken we om de juiste driver.

Of mss weet je waar je moet zoeken , en kun je zelf je AUDIO driver updaten ?

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,there Kuoi! Ik heb 'n Medion Akoya P7300D...:-/

Geen paniek , waarschijnlijk is de driver die je nu hebt niet compatibel met de update.

Kun je eens het merk en type van je pc doorgeven , dan zoeken we om de juiste driver.

Of mss weet je waar je moet zoeken , en kun je zelf je AUDIO driver updaten ?

Succes, Kuoi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kuoi! Good news,ik klik deze morgen uw berichtje aan & m'n pc begint automatisch nog update's binnen te halen,ik wil net terugsturen & floep, alles marcheert terug! Ik wou je bij deze toch super bedanken,amigo. Misschien komen we mekaar hier nog es tegen,who knows?

Greetz,Pat;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.